نمایشگاه نقاشی « سفالینه ماهورا » در نیشابور برپا شد

نیشابور ( پانا ) نمایشگاه نقاشی « سفالینه ماهورا » آثار بانوی هنرمند نیشابوری « معصومه جهان آرا» در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

کد مطلب: ۸۰۶۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه نقاشی « سفالینه ماهورا » در نیشابور برپا شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان نیشابوری در رشته های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی« سفالینه ماهورا » در صدد است موضوعات آثار هنری را برای کشف رازهای معنوی وانسانی به مخاطب ارایه کند .

حمیدرضا آتشی افزود: نمایشگاه نقاشی « سفالینه ماهورا » آثار بانوی هنرمند نیشابوری « معصومه جهان آرا » است که در آن 12 اثر نقاشی در ابعاد 40*30 و 120*80 سانتیمتر برپا شده است .

وی به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن است وبا سبک های رئالیسم ومدرنیسم کار شده وبه موضوع طبیعت ،طبیعت بی جان پرداخته است.

آتشی خاطر نشان کرد : همچنین درنمایشگاه نقاشی « سفالینه ماهورا » تعداد 15 اثر سفالینه که منقش است وبا نگار گری ،تذهیب ونقطه کوب بر روی این آثار سفالینه کار شده است .

وی عنوان کرد: این نخستین نمایشگاه انفرادی« معصومه جهان آرا» است که در زمینه هنر نقاشی فعالیت می کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی « سفالینه ماهورا » تا 27 اسفند 96هر روز از ساعت 9 الی 12 صبح و 17 الی 20 بعد از ظهردر محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار