معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

شورای دانش آموزی، بازوی مشورتی آموزش و پرورش

کرج (پانا) -معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: اعضای شورای دانش آموزی استان البرز به عنوان مشاورین مدیرکل و معاونت های آموزش و پرورش استان البرز فعالیت خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۰۶۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش آموزی،  بازوی مشورتی آموزش و پرورش
مسعود مهران نیا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در حاشیه انتخابات نهمین دوره مجلس دانش آموزى استان البرز در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار داشت: امروز اولین مجمع عمومی شورای دانش آموزی تشکیل و انتخابات شوراى دانش آموزى استان و انتخابات نهمین دوره مجلس دانش آموزی البرز برگزار شد.
وى با تشریح روند این انتخابات، عنوان کرد: ٤ نفر به عنوان نماینده از استان البرز براى مجلس شوراى دانش آموزى انتخاب شدند.
مهران نیا همچنین اظهار داشت: منتخبین هر منطقه به عنوان کاندیدا در انتخابات شرکت کرده و براساس سهمیه و آیین نامه اى که وزارت آموزش و پرورش و دبیرخانه مجلس دانش آموزى ابلاغ کرده است ٧ نفر به عنوان اعضاى شورای دانش آموزى استان و ٢ نفر به عنوان اعضاى على البدل برگزیده خواهند شد.
وى در ادامه سخنان خود بیان داشت: بر همین اساس و روند اجرایی، دو تن از دانش آموزان دختر و دو نفر از دانش آموزان پسر که بالاترین آراء را کسب کنند و داراى ویژگى هاى خاص دیگر نیز باشند به عنوان نمایندگان مجلس دانش آموزى انتخاب خواهند شد.
مهران نیا با اعلام این موضوع که این مجلس ١٥٠ عضو از سراسر کشور دارد، گفت: اعضاى شورای دانش آموزی استان متشکل از هفت عضو دختر و هفت عضو پسر می باشد.
وى همچنین تصریح کرد: تمامى اعضاى منتخب در شوراى دانش آموزى استان به عنوان مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش، معاونت پرورشى و سایر معاونت هاى این اداره فعالیت خواهند کرد.
معاون پرورشى و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه از ظرفیت منتخبین دانش آموزان استان استفاده خواهد شد، تصریح کرد: سعى کردیم براى نهمین دوره مجلس دانش آموزى دانش آموزان پایه نهم و دهمى که از لحاظ درسى، اخلاقى و سایر موارد ممتاز هستند انتخاب و استفاده کنیم.
وى در پایان تاکید کرد: پس از بررسی احراز صلاحیت، اسامى دانش آموزان منتخب اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار