رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان در گفت و گو با پانا خبر داد:

فعالیت سازمان دانش آموزی استان سمنان به عنوان ستاد فرعی اسکان نوروزی

سمنان (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان خبر داد: سازمان دانش آموزی استان سمنان، امسال نیز همچون سنوات گذشته به عنوان ستاد (فرعی) اسکان نوروزی فعالیت می نماید.

کد مطلب: ۸۰۶۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت سازمان دانش آموزی استان سمنان به عنوان ستاد فرعی اسکان نوروزی

محمدرضا عامریان افزود: امسال علاوه بر فضای خود سازمان، یک مدرسه دیگر به توصیه مدیرکل محترم و حمایت اداره آموزش و پرورش شهرستان سمنان به سازمان دانش آموزی استان سمنان واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: این سازمان در طول ایام نوروز از 26/12/96 لغایت 15/1/97 با 18 اتاق الف ویژه و با ظرفیت 1620 نفر روز تخت اقامت در خدمت همکاران محترم سازمان دانش آموزی سطح کشور و مسافرین و زائرین علی بن موسی الرضا(ع) خواهد بود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان سمنان ادامه داد: این ارگان، یک هفته است با مرمت سیستم فاضلاب و لوله کشی ساختمان سازمان، نقاشی دیوارها، گل کاری محوطه و به سازی اتاق و سیستم های روشنایی و گرمایشی سازمان، در حال آماده شدن برای استقبال از زائرین گرامی امام رضا(ع) است.

عامریان اعلام کرد: بیش از هشتاد میلیون ریال صرف آماده سازی فضا برای اسکان نوروزی شده و امیدواریم در عید امسال، یتوانیم اوقات خوشی را برای همکارانمان در سازمان دانش آموزی استان سمنان فراهم کرده و خادمان با افتخاری برای زائران امام رئوف باشیم.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی سازمان دانش آموزی استان سمنان، اظهار داشت: آماده باش همیاران گردشگری سازمان و همکاران ستادی سازمان در ایام نوروز، موزه حیات وحش و محوطه تاریخی سازمان دانش آموزی و همچنین نیز تورهای یک روزه سمنان گردی نیز برای مسافرین عزیز در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار