معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان بوشهر:

سالانه 25 هزار نفر از دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند

بوشهر ( پانا ) معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: تعداد سه هزار نفر از دانش‌آموزان در مسابقات استان بوشهر سازمان‌دهی شده‌اند و سالانه 25 هزار نفر از دانش‌آموزان در مسابقات شهرستان و مناطق آموزش‌وپرورش‌ها شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۸۰۶۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
سالانه 25 هزار نفر از دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند

حسن قلندری در حاشیه جشنواره بومی و محلی دختران دانش‌آموز مقطع ابتدایی استان بوشهر اظهار داشت: در آموزش‌وپرورش اولین نگاه و رویکرد ما به ورزش تعلیم و تربیت است و این جشنواره‌ها با این نگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات با استقبال خوبی در سراسر استان توسط همکاران، مربیان تربیت‌بدنی و مدیران آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق مختلف برگزار شد و اولویت اصلی در برگزاری این مسابقات تربیت دانش‌آموزان، ارتقای مهارت ارتباطی، عاطفی، کلامی و اجتماعی دانش‌آموزان، استعدادیابی و قهرمان‌پروری دانش‌آموزان است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان بوشهر تصریح کرد: برگزاری جشنواره بومی و محلی به عنوان اولویت اصلی ورزش‌ها در مدارس قرار دارد و پس از آن به دنبال ورزش قهرمانی هستیم تا اصول تربیتی و سنت‌های قشنگی که در جامعه هویت محلی و ملی ما را ایجاد می‌کند، تقویت کنیم.

قلندری با اعلام این که نگاه خیلی خوبی به مقوله ورزش دانش‌آموزی در استان بوشهر وجود دارد، عنوان کرد: از مردم استان بوشهر استمداد می‌طلبم در همه جای دنیا اولویت اول را به آموزش‌وپرورش اختصاص دهند تا با نشاط، شادابی بتوان تربیت فرزندان را بر مبنای بازی و نشاط کودکانه طراحی کرد.

وی با اعلام این که به دنبال حذف استرس در مدارس هستیم شود تا دانش آموزان کمتر تحت‌فشار قرار گیرند، عنوان کرد: هیچ پولی از هیچ خانواده در زمینهٔ ورزش درخواست نمی‌شود ولی از خانواده‌ها می‌خواهیم در جشنواره‌ها در کنار فرزندان خود حضور داشته باشند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان بوشهرافزود: رسالت آموزش‌وپرورش این نیست که صرفاً یک قهرمان از مجموعه 214 هزارنفری دانش‌آموز بیرون بیاورید بلکه به دنبال این هستیم که 214 هزار نفر دانش‌آموز از طریق ورزش آموزشگاهی، ارتباط خانه، مدرسه، والدین و مربیان بتواند شخصیت خوبی پیدا کنند.

قلندری خاطرنشان کرد: تعداد سه هزار نفر از دانش‌آموزان در مسابقات استان بوشهر سازمان‌دهی شده‌اند و سالانه 25 هزار نفر از دانش‌آموزان در مسابقات شهرستان و مناطق آموزش‌وپرورش‌ها شرکت می‌کنند.

قلندری گفت: سال گذشته تعداد 30 تیم به مسابقات کشوری اعزام کرده‌ایم که در دوران آموزش‌وپرورش بی‌سابقه بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار