کشف 54 هزار عدد انواع مواد محترقه در عملیات پلیس استان مرکزی

اراک(پانا)- در عملیات های روز گذشته پلیس استان 54 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و 30 کیلوگرم مواد پیش ساز ساخت مواد محترقه کشف و هشت نفر دستگیر شدند.

کد مطلب: ۸۰۶۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کشف 54 هزار عدد انواع مواد محترقه در عملیات پلیس استان مرکزی

سیامک قاسمی افزود: در تداوم طرح های ارتقاء‌ امنیت اجتماعی و به منظور ایجاد امنیت مناسب در روزهای پایانی سال و به ویژه پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده ناصحیح از مواد محترقه، طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه غیر مجاز از سوی پلیس استان با جدیت دنبال می شود.

وی ادامه داد: در روز گذشته در ادامه این طرح ها، ماموران انتظامی در استان موفق شدند 54 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و 30 کیلوگرم مواد پیش سازی که برای ساخت مواد منفجره غیرمجاز استفاده می شد را کشف کنند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در این عملیات ها هشت نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شدند.

قاسمی با هشدار به آن دسته از افرادی که با نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال، قصد برهم زدن نظم و آسایش عمومی مردم را داشته باشند اضافه کرد: بی تردید افرادی که با تحرکات و ایجاد رعب و وحشت با زدن ترقه های انفجاری امنیت همگانی را خدشه دار کنند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهند شد.

وی گفت: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی به خانواده ها توصیه کرد تا همواره مواظب فرزندان خود باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در خصوص تهیه و توزیع موادمحترقه مراتب را به پلیس110 اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار