رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستان سرایان :

شهادت وایثارجان امنیت اجتماعی بدنبال دارد

سرایان (پانا) ـ رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستان سرایان گفت: مقوله شهادت وایثارجان ازمصادیق امنیت اجتماعی درعصر بحرانهای منطقه ای وفرامنطقه ای میباشد.

کد مطلب: ۸۰۶۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شهادت وایثارجان امنیت اجتماعی بدنبال دارد

محمدمهدی عظیمی رئیس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان سرایان گفت: مقوله شهادت و ایثار جان ازمصادیق امنیت اجتماعی درعصر بحرانهای منطقه ای و فرامنطقه ای می باشد.


وی افزود: مردم باید توجه داشته باشند که شیعه با دوبال سرخ شهادت که ریشه در عاشورای حسینی دارد و بال سبز مهدویت و انتظار که ریشه در مهدویت دارد و با سپرو زره ولایت اصلا آسیب پذیر نخواهد بود.


رئیس بنیادشهیدشهرستان سرایان اظهارکرد: امروز اگرندای آزادی خواهی درتمام جهان به گوش می رسد و ایران اسلامی توانسته است انقلاب خود را به جهان صادر نماید درنتیجه تفکر شهادت طلبی و مهدویت محوری و با رهبری ولی فقیه زمان بوده است.


عظیمی با اشاره به امنیت اجتماعی در کشور جمهوری اسلامی گفت: قدرخونهای شهدا وخون دل خوردن پدران و مادران شهدا و رنج جانبازان و ایثارگران را بدانیم و فراموش نکنیم که مدیون این جامعه ارزشمند ایثارگری هستیم.


وی خاطرنشان کرد: بزرگداشت روز شهدا و تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی توسط بزرگ معمار انقلاب، در کنارِ بُعدِ فرهنگی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده، می تواند الگوی کاملی برای همه جهانیان باشد که دل در گرو آزادی و آزادگی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار