برگزاری جشنواره بهاری مطبوعات با عنوان "نگاه بهاری"

کرج (پانا) - مدیرعامل خانه مطبوعات استان البرز از برگزاری جشنواره مطبوعاتی در استان البرز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۶۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره بهاری مطبوعات با عنوان "نگاه بهاری"

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، اکبر حیدری گفت: خانه مطبوعات استان البرز قصد دارد با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به برگزاری جشنواره مطبوعاتی بهاری اقدام نماید.

حیدری افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد همدلی، میان اهالی رسانه و مسئولین سطح استان و ارتقای محتوا و پیش رفت اصحاب قلم، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ای و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه ای استان است.

وی با اشاره به ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره اظهار داشت: طبق مقررات آثاری در جشنواره شرکت داده خواهد شد که در فاصله زمانی ۱۸ اسفند ماه ۹۶ لغایت ۱۸ فروردین ۹۷ در یکی از نشریات سراسری، استانی، خبرگزاری ها و یا پایگاه های خبری منتشر شده باشد، همچنین هر متقاضی می تواند در ۱ بخش و در هر بخش ۳ اثر ارائه دهد.

حیدری در ادامه بیان کرد: آثاری در جشنواره پذیرفته می شود که اصل صفحه منتشره و نام صاحب اثر در آن قید شده باشد و در صورت عدم درج نام در آثار ارسالی، اثر باید ممهور به مهر و امضای شخص مدیر مسئول نشریه مورد باشد.

وی خاطر نشان کرد: تمامی روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان که در مطبوعات غیرسراسری‌ (منطقه ای، استانی و محلی) و همچنین نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استانی فعالیت دارند می توانند در جشنواره شرکت نمایند.

حیدری با بیان اینکه جشنواره تنها در یک بخش برگزار می گردد، گفت: جشنواره در بخش نگاه بهاری در ۷ قسمت تیتر، مقاله، سرمقاله و یادداشت، خبر، مصاحبه، عکس و گزارش برگزار می شود.

وی در پایان تاکید کرد: مهلت ارسال آثار تا ۱۸ فروردین ماه ۹۷ می باشد، بررسی آثار از ۱۸ فروردین لغایت ٣٠ فروردین ماه و اختتامیه جشنواره ۱ اردیبهشت ۹۷ می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار