بهره برداری از بلوار سرم سازی در آینده ای نزدیک

کرج (پانا) - در حال حاضر عملیات بحرانی احداث این محور مواصلاتی تا خیابان قلم پیشرفت داشته و تا اتصال به بلوار خوارزمی تنها 700 متر طول فاصله دارد.

کد مطلب: ۸۰۶۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از بلوار سرم سازی در آینده ای نزدیک

به گزارش خبرنگار پانا از البرز در کرج، بلوار سرم سازی به طول هزار و 200 متر و عرض 44 متر در ادامه بلوار ماهان در دست احداث است و حدفاصل خیابان قلم تا 16 متری جوادآباد را به یکدیگر متصل می سازد، با بهره برداری از این محور سه بانده بار ترافیکی معابر اطراف به ویژه خیابان شهید بهشتی و خیابان قلم تا حد زیادی کاهش می یابد و رفاه بیشتری را برای شهروندان به ارمغان می آورد.

پروژه احداث ادامه بلوار ماهان به عنوان محور اصلی شرق - غرب کرج یکی از اقدامات کارشناسی شهرداری این کلانشهر به شمار می رود که با انجام تملکات مورد نیاز به مرور در حال انجام است و طی چند روز آینده به خیابان قلم و 16 متری جوادآباد خواهد رسید، اعتبار تخصیص یافته برای آن تاکنون چیزی در حدود 100 میلیارد ریال بوده و تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی خیابان شهید بهشتی داشته است.

فاز پایانی پروژه اتصال بلوار ماهان به گلدشت است و به عنوان محور درجه یک دارای سه باند تردد است و کلیه اصلاحات هندسی، لاین های کندرو و تندرو، احداث پیاده روها و نصب علایم ترافیکی در آن مطابق با استانداردها صورت می پذیرد و مسافرینی که قصد گذر از شرق به سمت غرب کرج را دارند، بدون نیاز به تردد در هسته مرکزی شهر به ویژه خیابان شهید بهشتی، قادر به استفاده از آن می باشند و در کمتر از دقایقی روانه مقصدشان می شوند.

در حال حاضر عملیات عمرانی احداث این محور مواصلاتی تا خیابان قلم پیشرفت فیزیکی داشته و تا اتصال به بلوار خوارزمی تنها 700 متر طول فاصله دارد که مذاکره برای تملک معارضین و تخصیص اعتبار در حال انجام است. همچنین منطقه 6 شهرداری کرج پروژه ای تحت عنوان اتصال بلوار خوارزمی به گلدشت را در دست اقدام دارد که پیشرفت فیزیکی بالایی داشته است و می توان گفت که اتصال بلوار ماهان به گلدشت تا پایان سال آینده محقق می شود و برای شهروندان قابل استفاده خواهد بود.

کمیسیون عمران و معماری شورای اسلامی شهر کرج در دوره کنونی سیاست خود را بر تکمیل پروژه های نیمه تمام ریل گذاری کرده و با برگزاری جلسات مختلف و دریافت نظرات کارشناسان شهری، سعی دارد تا بودجه و اعتبارات عمرانی و شهری در سمت و سوی رفع نیازهای اساسی شهر هزینه شود که اهتمام برای تکمیل طرح هایی همچون ادامه بلوار ماهان از مصادیق بارز آن است. وکلای مردم تاکید دارند که انجام کار کارشناسی در فضایی به دور از حاشیه ها شدنی است و بی شک شهروندان تفاوت خدمت و خیانت را به خوبی تشخیص می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار