شورای آموزش و پرورش در پاکدشت برگزار شد

پاکدشت (پانا)- نشست شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه شهرستان پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۷۳۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش در پاکدشت برگزار شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، محمد سیل سپور مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در نشست شورای آموزش و پرورش با حضور مسئولان ادارات این شهرستان با بیان اینکه آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور به عنوان اساس پیشرفت و ترقی نظام به حساب می آید و نقش مهمی در برنامه های توسعه اجتماعی - اقتصادی و فرهنگی ایفا می کند افزود: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است.

وی به اهداف و وظایف شورای آموزش وپرورش اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف مهم تشکیل شوراهای آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جریان تعلیم و تربیت است واز آنجا که رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم می باشد و از اهمیت و جایگاه خاص و زیر بنای توسعه کشور است همه وظیفه داریم به آن کمک نماییم.

محمد لزومی امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه شورای آموزش و پرورش شهرستان در سال جاری با استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده کارشناسان توانسته است در راستای بهبود وضع موجود آموزش و پرورش شهرستان و نگرش جامع به مسائل آموزش و پرورش در جهت افزایش آگاهی مردمی نسبت به اصل مشارکت و تبیین قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش گام بردارد.

وی اضافه کرد: نباید از آموزش و پرورش توقع داشته باشیم به تنهایی مشکلات خود را حل کند، بلکه باید تمامی ارگان های شهر دست به دست هم دهند تا مشکلات آموزش و پرورش مرتفع گردد.

لزومی به مشکلات اموزش وپرورش شهرستان از جمله کمبود فضای آموزشی،کمبود تجهیزات ونیروی انسانی اشاره کرد وگفت:با توجه به ظرفیتهای شهرستان وخیرینی که در شهرستان وجود دارد نباید مشکل تجهیزات وفضای آموزشی وجود داشته باشد .

وی تشکیل کمیته هایی به منظور بررسی وشناسایی مشکلات آموزش وپرورش را ضروری بیان کرد وگفت: این کمیته ها باید با بازدید از مدارس شهرستان وتشکیل جلسات با معلمان وکارشناسان اموزش وپرورش نیازها وخواسته های انان را شناسایی وجهت تصمیم گیری به شورای آموزش وپرورش ارجاع نمایند.

در پایان پس از بحث وتبادل نظر و ارائه گزارشات کارشناسان ،تصمیمات لازم اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار