به مناسبت هفته زن:

برگزاری مراسم گرامی داشت هفته زن با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام

ایلام ( پانا ) - مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: باید تلاش کنیم زمینه حضور هر چه بیشتر بانوان توانمند در پست های اداری و مدیریتی در سطح استان فراهم گردد.

کد مطلب: ۸۰۶۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گرامی داشت هفته زن با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام

علی بیرانوند ضمن گرامی داشت هفته زن و تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بر اهمیت و جایگاه زن در جامعه اسلامی اشاره کرد.

وی برنامه ریزی در جهت استفاده زنان از ظرفیت علمی و توانایی اداری را جز اولویت های آموزش و پرورش دانست و گفت: با توجه اینکه بالغ بر 50 درصد جمعیت معلمان و دبیران شاغل در آموزش و پرورش را زنان تشکیل می دهند انتظار داریم در آینده شرایطی فراهم گردد که زمینه حضور بیشتر بانوان در پست های اداری باشیم.

ایشان افزودند: هرجا مسئولیتی به زنان واگذار گردیده کارها به دقت و حساسیت و موفقیت پیش رفته و همین امر نشان از توانایی زنان در جامعه دارد و مایه خشنودی است که زنان جامعه ما به این سطح از آگاهی و تجربه رسیده اند.

وی در بخش پایانی سخنان خود به تنگناهای مالی در سال 96 اشاره نمود و افزود: سال 96 سخت ترین سال مالی برای آموزش و پرورش بود و اظهار امیدواری نمود در روزهای آتی بخش قابل توجهی از هزینه های ادارات و اضافه کار اداری کارکنان به آنان پرداخت گردد.

گفتنی است در پایان از برندگان مسابقه تا ساحل آرامش که به مناسبت هفته زن و با مشارکت سازمان بسیج فرهنگیان استان برگزار شد قدردانی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار