مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز :

حضرت فاطمه الگوی تمامی عصرها و تمام نسل هاست

تبریز(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز در مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و تجلیل از 120 بانوی فرهیخته اموزش و پرورش ناحیه یک تبریز گفت : حضرت فاطمه الگوی تمامی عصرها و تمام نسل هاست و برای برای معلمان و مادران نیز شیوه علمی و عملی آن حضرت الگو و نمود عینی می باشد

کد مطلب: ۸۰۶۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
حضرت فاطمه الگوی تمامی عصرها و تمام نسل هاست

لطف اله پور در این مراسم گفت : حضرت فاطمه الگوی تمامی عصرها و تمام نسل هاست و برای برای معلمان و مادران نیز شیوه علمی و عملی آن حضرت الگو و نمود عینی می باشد

مدیر ناحیه گفت : وظیفه معلمان توانمندسازی ، آموزش خلاقیت و نوآوری است و معلمان بخصوص بانوان شاغل در اموزش و پرورش باید سلسله جنبان و پیشرو پیشرفت کاروان علمی کشور باشید

این مقام مسئول گفت : مادران اساس وریشه ،ذات هویت وحقیقت هستند و نیکی در حق این عزیزان و پدران از واجبات به شمار می رود.

جواد لطف اله پور اذعان داشت : همه ما درحال حاضر درصدد تربیت نسل حاضر ونسل آینده هستیم وبرای تربیت فرزندان باید زحمت کشید و از آنجاییکه تما م گفته ها وشنیده ها ودیده ها درتربیت فرزندانمان اثر دارند پس باید معلمین به عنوان قافله سالاران رسالت تعلیم وتربیت توجه کافی ووافی داشته باشیم.

مدیر ناحیه در پایان گفت : دانش آموزان دردست معلمین امانت هستند ونباید خستگی وبی حوصلگی وتنگی رفاه ومعیشت به هیچ عنوان نباید در کیفیت تعلیم وتربیت ما اثر بگذارد .

طیبه معرفت مشاور مدیر کل در امور بانوان نیز در این مراسم گفت : فلسفه وجودی بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه سلام ا.. علیها وشناخت آن حضرت میسر نمی شود وما در شناخت کرامات آن بانوی بزرگ عاجز هستیم وفلسفه شناخت حضرت زهرا شناخت خداست.

معرفت ادامه داد : با آموزه های دینی و باتفکر درآثار وصفات حضرت فاطمه زهرا می توانیم به خدا شناسی برسیم.

مشاور مدیر کل اذعان داشت : مهم ترین ترین شاخصه سیره دختر نبی اکرم خودشناسی وفنا شدن در ذات حق تعالی می باشد و بر ای اینکه از سیره حضرت فاطمه بهرمند بشویم بایدبه اصول رفتاری آن بانو اقتباس کنیم.

این مقام مسئول افزود : شعار مدیر کل در این سال تحصیلی " مدرسه کانون آموزش خلاق وزیستن با اخلاق " می باشد با توجه به اینکه در دنیا بحران اخلاقی وجود دارد لذا باتوجه به آموزه های دینی واخلاقی اگر از دانش آموزان خود مواظب ومراقب باشیم وآموزه های اخلاقی را درآنهاتعلیم وپرورش دهیم می توانیم از بحران اخلاقی دور شویم.

رقیه صادقزاده مشاور استاندار در امور بانوان در این مراسم گفت : ارزش ومقام زن درآیین اسلام به قدری است که سوره ای به نام نساء از سوی خدا در قران نازل شده واحادیث گوهر باری که همه نشان از صفات روحی ومعنوی این بانوی بزرگوار می باشد .

وی افزود : درسوره نسااز زن به عنوان موجود برترومایه آرامش یاد شده ودراتقلاب اسلامی ایران درطول تاریخ شاهد شور وعظمت بانوان که جلوه هایی از عشق وایثار را به تصویر کشیده اند.

صادق زاده ادامه داد : معلمان وفرهنگیان همیشه پیشگام در اندیشه های اسلامی می باشد که این خود در تحقق پرورش برای نسل آینده تاثیر بسزایی داشته ودارد وامید است با برنامه ریزی های مناسب گامهای موثری در دستگاه تعلیم وتربیت وتوانمند سازی فرزندان دردستگاه تعلیم وتربیت برداریم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار