تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره)مهاباد به تجهیزات پزشکی جدید

ارومیه (پانا) مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد: بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد به دستگاه ها و تجهیزات پزشکی جدید مجهز شد.

کد مطلب: ۸۰۶۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره)مهاباد به تجهیزات پزشکی جدید

سامرند مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: با هدف سهولت دسترسی انجام اعمال جراحی در بیمارستان و ارائه خدمات تخصصی بالینی به بیماران و به منظور به روز رسانی تعداد 2 دستگاه ماشین بیهوشی،6 دستگاه مانیتور علائم حیاتی برای بخش های ویژه، یک دستگاه ونتیلاتور پرتابل و 10 تخت برای بخش های ویژه در دو هفته اخیر برای تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد خریداری شده است.

وی خاطرنشان ساخت : ارزش تقریبی این دستگاه ها بیش از یک میلیارد و 730 میلیون ریال که 80 درصد آن توسط وزارت بهداشت و 20 درصد آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی ارومیه هزینه شده است.

سامرند مرزنگ گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به عنوان بلوک درمانی جنوب استان روزانه پذیرای بیماران زیادی از مناطق مختلف جنوب استان می باشد که این امر اهمیت خدمت رسانی و بروز بودن تجهیزات پزشکی را برای این مرکز دو چندان می کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ضمن تشکر از از ریاست دانشگاه و نماینده شهرستان مهاباد افزود: در جریان سال جاری نیز با پیگیری های این عزیزان تجهیزات پزشکی زیادی از جمله دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس، دستگاه سونوگرافی پرتابل و ونتیلاتور و تخت های بستری و مانیتور علائم حیاتی دستگاه کلونوسکپ آندوسکپ جدید، برای بخشهای ویژه و بستری و پاراکلینیکی این مرکز خریداری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار