آموزش و پرورش نهاوند به استقبال میهمانان نوروزی می رود

همدان( پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از آماده سازی و تجهیز خانه معلم و مدارس جهت اسکان در ایام نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۶۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نهاوند به استقبال میهمانان نوروزی می رود

علیرضا غلامی در جلسه شورای آموزش و پرورش که در۲۱ اسفند برگزار شد، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده نسبت به میهمانان و گردشگران نوروزی در شهرستان نهاوند سه مرکزدائمی( خانه معلم و دو مدرسه) از ۲۸ اسفند آماده خدمات رسانی به هموطنان عزیز خواهدبود.

وی افزود: اگر تعداد مهمانان بیش از سال‌های گذشته باشد؛ دو مدرسه پژوهش و امام علی را آماده اسکان کرده ایم .همچنین برای بازدیدکنندگان عزیزی که به شهر کیان می‌روند یک مدرسه در نظر گرفته شده است و علاوه بر این مکان ها با منطقه خزل هماهنگی‌های لازم برای اسکان مسافران در یک مدرسه صورت گرفته است.

غلامی افزود: برای دسترسی آسان مسافران به مرکز اسکان در سطح شهر بنر و تابلو های راهنما نصب شده اند و ستاد مرکزی اسکان نوروزی شهرستان نهاوند، ساختمان اصلی آموزش و پرورش است که مسافران پس از مراجعه به این مکان، با توجه به نیازهایشان به خانه معلم و سایر مدارس تعیین شده معرفی می‌شوند.
غلامی با اشاره به سطح کیفی مکانهای اسکان گفت: ما از طریق آموزش و پرورش، فرمانداری و میهمانان نوروزی کیفیت محل اسکان و تجهیزات اسکان را ارزیابی می کنیم.

کریم حمیدوند فرماندار شهرستان نهاوند، ضمن تایید صحبت های علیرضا غلامی گفت: در سالهای گذشته مدیریت اسکان رضایت بخش بوده است . امیدواریم با استفاده از امکانات موجود در سال جدید، اسکان میهمانان عزیز به بهترین شکل صورت پذیرد.

همچنین حمیدوند تاکید بر ادامه ساخت پروژه ساختمان جدید آموزش و پرورش داشت و گفت: هر چه سریعتر باید اعتبار لازم را در جهت تکمیل این مکان کسب کنیم.
غلامی ضمن تکمیل صحبت های فرماندار گفت:ما می توانیم با اجاره و فروش فضاهای آموزشی مازاد، پروژه ی نیمه کاره ی مورد نظر اقدام کنیم .
/ساره گرجی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار