دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش منطقه موسیان

ایلام ( پانا ) - بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه موسیان گفت:نیروی انتظامی که شبانه روز در ایجاد آرامش و امنیت نقش بسزایی دارد موضوع حراست از اموال مدارس در ایام تعطیلات نوروزی را مدنظر داشته باشد ضمن اینکه در این راستا از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی نیز استفاده خواهد شد.

کد مطلب: ۸۰۶۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش منطقه موسیان

دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش منطقه موسیان با حضور اعضاء در محل اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

سعید خانه زر رئیس اداره و دبیر شورا منطقه با تبریک سالروز بزرگداشت شهداء گفت: 22 اسفند ماه به عنوان روز شهداء نامگذاری شده است لذا گرامیداشت یاد و خاطره ی شهداء و ایثارگران کمترین کاری است که همه ما بایستی به آن توجه ویژه داشته باشیم.

خانه زر در ادامه گزارشی اجمالی از اقدامات انجام شده در راستای مصوبات جلسه قبل ارائه داد و از زحمات کلیه ی اعضاء قدردانی نمود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه و دبیر شورا، اسکان میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات نوروز و فراهم نمودن ساز و کارهای لازم برای پذیرایی از میهمانان نوروزی را مهم دانست و گفت: در این خصوص هم در سطح شهر موسیان و هم در مرکز دهستان دشت عباس می توانیم میهمانان نوروزی را اسکان دهیم.

وی با بیان این مطلب که مدارس تا 28 اسفند ماه دایر می باشند افزود: از روز بیست نهم اسفندماه 96 لغایت سیزدهم فروردین ماه 97، ستاد اسکان این منطقه پذیرای میهمانان نوروزی می باشد.

حراست و حفاظت از اموال مدارس در ایام تعطیلات نوروزی، گردهمایی دهیاران و روسای شوراهای اسلامی با حضور معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان به منظور انسداد مبادی بیسوادی، پیگیری ساخت فضای آموزشی در روستای فجر به منظور تحت پوشش قراردادن دانش آموزان دوره متوسطه اول روستاهای استقلال، حمزه، ولیعصر، خیبر، بلتا و سپتون ، قدردانی از مدیران فعال در جذب مشارکت های مردمی و چهارشنبه سوری از دیگر مواردی بود که رئیس اداره به عنوان دستور کار جلسه پیرامون آنها سخن گفت.

مجید نادری بخشدار و رئیس شورای آموزش و پرورش با تبریک روز زن و سال باستانی جدید گفت: باید قدردان زحمات مردم باشیم که همه ساله بصورت خودجوش و به بهانه 22 اسفندماه در بهسازی یادمان دژ مقاومتی موسیان و پذیرایی از میهمانان نوروزی حضور فعال دارند.

وی با بیان این مطلب که در روز 29 اسفندماه تعداد 600 نفر در قالب راهیان نور از دژ مقاومتی موسیان بازدید می کنند افزود: ستاد اسکان منطقه ساز و کارهای لازم را برای اسکان این میهمانان عزیز در مدارس شهر موسیان فراهم نماید.

نادری حراست و حفاظت از اموال مدارس را به عنوان بیت المال بسیار مهم دانست وخاطر نشان کرد: نیروی انتظامی که شبانه روز در ایجاد آرامش و امنیت نقش بسزایی دارد موضوع حراست از اموال مدارس در ایام تعطیلات نوروزی را مدنظر داشته باشد ضمن اینکه در این راستا از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی نیز استفاده خواهد شد.

رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه مسئله تعلیم و تربیت را از مهمترین دغدغه های اولیاء و مسئولین دانست و تصریح کرد: مدیران مدارس و فضاهای آموزشی مدیریت کنند که دانش آموزان تا 28 اسفند ماه در کلاس های درس حضور داشته باشند.

در ادامه اعضاء پیرامون دستور کار جلسه و دیگر موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش نکته نظرات خود را بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار