فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

امسال ۴ میلیون عدد انواع مواد محترقه در آذربایجان غربی کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف چهارمیلیون انواع مواد محترقه در استان طی سالجاری خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۶۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
امسال ۴ میلیون عدد انواع مواد محترقه در آذربایجان غربی کشف شد

سردار ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه این میزان در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۱۲درصد رشد دارد افزود: برخورد جدی و قانونی با متخلفان در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: در این زمینه با همکاری مردم و عوامل انتظامی استان ۲۹۵ نفر از عوامل متخلف در زمینه خرید و فروش مواد محترقه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار اصلانی با بیان اینکه همچنین در این مدت ۵۱ کیلوگرم انواع مواد محترقه دست ساز در استان کشف و ضبط شده است اظهارداشت: امسال تاکنون ۲۸ نفر در استان به دلیل استفاده از مواد محترقه دست ساز مجروح شده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه امسال ۸ نفر نیز به دلیل حوادث ناشی از استفاده مواد محترقه در بیمارستان بستری شده اند افزود: از خانواده ها درخواست می شود. به هشدار و تذکرات ایمنی در این خصوص توجه کنند.

سردار اصلانی اضافه کرد: چهارشنبه آخر سال از نگاه پلیس، یک موضوع اجتماعی و فرصت هست، چرا که یک آیین قدیمی ما ایرانیان هست و خانواده ها با حسن نیت خودشان شادی های خود را بر اساس قانون و شرع انجام خواهند داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی عنوان کرد: امسال نیز بر اساس سنوات قبل جلسات متعددی با تمام نیروهایی که در ارامش مردم سهم دارند برگزار و تمامی نیروهای خدمات رسان در آمادگی کامل قرار دارند.

در سال گذشته ۳۳۲ نفر به دلایل عدم رعایت نکات ایمنی، بی مبالاتی و استفاده از مواد محترقه خطرناک، مجروح شدند. امسال تا هم اکنون، ۲۸ نفر نیز مجروح داشتیم که ۸ نفر از آنها بستری شدند.

امسال بیش از ۴ میلیون عدد انواع مواد محترقه کشف شده که ۱۲ درصد افزایش داریم و ۲۹۵ نفر در این راستا با همکاری مردم شریف استان و دستگاه قضا دستگیر شدند و ۵۱ کیلو گرم انواع مواد محترقه دست ساز کشف شده است.

وی یاد آور شد: پلیس استان آذربایجان غربی با آمادگی صد در صدی، به هیچ وجه اجازه آتش روشن کردن در خیابان های اصلی و میادین شهر را نخواهد داد و به شدت با مخلان نظم و آرامش مردم عزیز استان، برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار