نواخته شدن زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس منطقه موسیان

ایلام ( پانا ) - همزمان با سراسر کشور زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس منطقه موسیان طنین انداز شد.

کد مطلب: ۸۰۶۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس منطقه موسیان

همزمان با سراسر کشور زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس منطقه موسیان طنین انداز شد.

مراسم نمادین جشن احسان و نیکوکاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسنی، کارشناسان کمیته ی امداد و مسئولین آموزش و پرورش موسیان در محل دبستان شرافت برگزار گردید.

در این مراسم حاج آقا حسنی دبیر ستاد زکات شهرستان دهلران در بیاناتی کوتاه با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اهمیت احسان و نیکوکاری و مزایای این امر خداپسندانه را برای دانش آموزان تبیین و تشریح نمود.

وی ام ابیها را الگوی احسان و نیکی خواند و از دانش آموزان خواست تا با الگوگیری از بی بی دوعالم در کمک به همنوعان و نیکی نمودن به انسانها از هم سبقت گیرند.

حسنی خطاب به دانش آموزان گفت: احسان و نیکی به هم نوع در همه حال خوب و پسندیده است و این حرکت خداپسندانه شما در مشارکت در جشن نیکوکاری قابل تحسین می باشد.

وی با اشاره به روز مادر گفت: محبت نمودن به والدین و دوستان یکی از مصادیق احسان و نیکوکاری می باشد، تلاش کنید تا با صداقت و محبت همدیگر را دوست داشته باشید و به هم احسان نمائید.

گفتنی است پس از سخنان حجت الاسلام و المسلمین حسنی، دانش آموزان به منظور سهیم شدن در نشاندن لبخندی بر لب همنوعان خود هدایای نقدی و غیر نقدی یشان را اهداء کردند.

مشابه چنین مراسمی در دیگر مدارس و واحدهای آموزشی بخش موسیان برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار