در همایش سالانه مسئولین روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران مطرح شد:

ایجاد پیشنویسی برای تعامل و همکاری بیشتر خبرگزاری پانا با ادارات روابط عمومی مناطق ۲۱ گانه شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - همایش سالانه مسئولین روابط عمومی و اطلاع رسانی مناطق ۲۱ گانه آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با حضور رئیس و کارشناسان اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستانهای تهران و مسئول خبرگزاری پانای شهرستانهای تهران در سالن همایشهای آیت الله هاشمی اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد پیشنویسی برای تعامل و  همکاری بیشتر خبرگزاری پانا با ادارات روابط عمومی مناطق ۲۱ گانه شهرستانهای استان تهران

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در این همایش اصغر خلیلی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی ضمن خیر مقدم به مسئولان ادارات روابط عمومی گفت:روابط عمومی مرجع اخبار آموزش و پرورش است و برای پوشش اخبار و انتشار آن باید بسیار دقت نظر داشت.

وی با رد پیگیری و انتشار اخبار از منابع نامشخص گفت: حساسیت کار ما ایجاب می کند برای انتشار اخبار در حوزه فعالیتهای وزارت آموزش و پرورش با خبرگزاری های رسمی همکاری داشته باشیم و از فعالیت و تعامل با رسانه ها و نشریات غیر رسمی و محلی که شاید عنوان خاص و مجوزهای لازم را نداشته باشند اجتناب کنیم.

در ادامه این جلسه فخاری مسول خبرگزاری پانا شهرستانهای تهران با اشاره به فعالیت بیش از 100 خبرنگار دانش آموز فعال در استان و آموزش مقدماتی برای بیش از 700دانش آموز در سال تحصیلی جدید گفت: برای استفاده از ظرفیت خوبی که در خبرگزاری وجود دارد در صدد هستیم با ایجاد پیشنویسی در جهت تعامل هر چه بیشتر خبرگزاری پانا با ادارات روابط عمومی مناطق 21 گانه شهرستانهای استان تهران در جهت رشد کمی و کیفی اخبار منتشر شده در استان تلاش کنیم.

شایان ذکر است، در این همایش مسولان ادارات روابط عمومی و اطلاع رسانی با بیان نظرات و پیشنهادات خود از ایجاد ارتباط عمیق تر با خبرگزاری پانا استقبال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار