سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس منصوب شد

شیراز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: به ظرفیت های مادی و معنوی فارس و نیروهای توانمند و خلاق آن باور دارم و با تکیه بر لطف الهی آماده مقابله با مشکلات پیش رو هستم .

کد مطلب: ۸۰۶۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس منصوب شد


عبدالرسول احمدی در مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش فارس، ضمن تقدیر از حُسن نظر وزیر آموزش و پرورش در انتخاب وی در این سمت، گفت: امید است با همت و تلاش و همفکری همه همکاران بتوانیم در این عرصه خدمتگزار شایسته ای برای فرهنگیان و دانش آموزان فارس باشیم .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به شرایط سخت نظام تعلیم و تربیت در سال های اخیر گفت:به ظرفیت های مادی و معنوی فارس و نیروهای توانمند و خلاق آن باور دارم و با تکیه بر لطف الهی آماده مقابله با مشکلات پیش رو هستم و از سختی ها گریزان نیستم .

وی در ادامه از برنامه های خود در حوزه های مختلف آموزشی ، پرروشی آموزش و پرورش فارس سخن گفت و افزود: برای این مهم سند تحول بنیادین را به عنوان چراغ راه و تکلیف پیش روی خود دارم .

احمدی افزود: با علم و آگاهی کامل به سند تحول بنیادین، از ظرفیت های آن برای توسعه آموزش و پرورش فارس بهره می گیرم و با تاکید بر عدالت، برنامه های خود را در این راستا به پیش می برم و تنها خود را وام دار آموزش و پرورش می دانم .

در این مراسم که با حضور دکتر عمادی ، رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش برگزار شد،ضمن تقدیر از خدمات حمید رضا آذری به عنوان مدیر کل سابق آموزش و پرورش فارس ، عبدالرسول احمدی با حفظ سمت در پست معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی ، به عنوان سرپرست این اداره کل نیز منصوب شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار