رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان

تمام بیمارستان‌های گلستان آماده‌باش هستند

در چهارشنبه آخر سال جاری تمام بیمارستان‌های استان گلستان در حالت آماده‌باش خواهند بود.

کد مطلب: ۸۰۶۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تمام بیمارستان‌های گلستان آماده‌باش هستند

به گزارش پانا از استان گلستان،علیرضا کمال‌غریبی در گرگان اظهار کرد: در چهارشنبه آخر سال جاری تمام بیمارستان‌های استان گلستان در حالت آماده‌باش خواهند بود.

وی تصریح کرد: به چهارشنبه آخر سال نزدیک می‌شویم و حساسیت‌ها افزایش می‌یابد مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های دانشگاه علوم‌ پزشکی گلستان همانند سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان آماده کامل برای ارائه خدمت دارند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان ابراز کرد: در سطح استان گلستان 25 بیمارستان داریم که که بازدیدها در حال حاضر از بیمارستان‌ها صورت گرفته است و آمادگی کامل در این زمینه را دارند.

وی از فعال بودن دو مرکز سوختگی در گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: دو مرکز سوختگی در سطح استان گلستان وجود دارد که یکی از مراکز سوختگی در شهر خان‌ببین و دیگری در پنجم آذر شهرستان گرگان وجود دارد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان ابراز کرد: دو مرکز تروما در شهرستان گنبدکاووس و شهرستان گرگان احتمال افزایش ظرفیت‌های ویژه، تجهیزات پزشکی و دارویی را دارد.

کمال‌غریبی یادآور شد: در پیش بیمارستان‌های ما 47 پایگاه اورژانس در سطح استان گلستان با بیش از 90 درصد دستگاه آمبولانس آماده ارائه خدمت در چهارشنبه آخرسال هستند تا این سنت دیرینه به خیر و شادی و سرور انجام شود.

وی اذعان کرد: در روز چهارشنبه‌سوری اعتبار کامل آمبولانس‌ها در میادین، مکان‌های پرجمعیت از 12 ظهر روز چهارشنبه مستقر خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار