لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس آبروی فوتبال ایران شد

تهران (پانا) –- پرسپولیس در چهارمین بازی آسیایی خود مقابل الوصل به پیروزی رسید تا تنها تیم ایرانی برنده این هفته باشد و با رسیدن به امتیاز نهم به صعود نزدیک‌تر از قبل شود.

کد مطلب: ۸۰۶۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان آسیا؛ پرسپولیس آبروی فوتبال ایران شد

هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با دو بازی از گروه سوم پیگیری شد.

پرسپولیس صدرنشین این گروه و بهترین تیم ایران در دور رفت مرحله گروهی در اولین دیدار دور برگشت به امارات رفت تا مقابل الوصل این کشور که در انتهای جدول قرار گرفته است روبرو شود.

در ابتدای نیمه اول این تیم الوصل بود که خطرناک ظاهر شد و یکبار تا آستانه باز کردن دروزاه بیرانوند پیش رفت اما با خوش شانسی توپ تبدیل به گل نشد. اما در ادامه این شاگردان برانکو بودند که نبض کار را در اختیار گرفتند و موقعیت‌های خوبی روی دروزاه میزبان خلق کردند. دقیقه 37 تعویض اجباری وحید امیری که منجر به تعویض او با گادوین منشا شد، پرسپولیسی‌ها را نگران کرد اما همان توپی که امیری خطا گرفته بود روی دروازه ارسال شد و کمال کامیابی‌نیا اولین گل بازی را با ضربه سر به ثمر رساند تا پرسپولیس نیمه اول را با پیروزی به رختکن برود.

نیمه دوم همانطور که پیش بینی می شد با برتری الوصل آغاز شد و میزبان برای جبران و بقا در لیگ قهرمانان آسیا حملات پشت سر هم خود را آغاز کرد و برنامه برانکو استفاده از ضد حملات شد. روی همین ضد حملات پرسپولیس می توانست دو بار دیگر دروزاه الوصل را باز کند اما بدشانسی باعث شد تا دو ضربه فرشاد احمدزاده از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون برود.

دیگر دیدار همزمان بین السد قطر و نسف قارشی ازبکستان به میزبانی قطری‌ها برگزار شد و السد توانست در دیداری یکطرفه انتقام باخت دیدار رفت را با برد 4 بر صفر بگیرد.

با این نتایج السد و پرسپولیس 9 امتیازی شدند و السد به علت برد در بازی مستقیم صدرنشین شد. نسف قارشی با 6 امتیاز سوم شد و الوصل بدون امتیاز از رقابت‌ها حذف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار