مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

شورای آموزش و پرورش تسهیل گر مشارکت های برون سازمانی است

مشهد(پانا): مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:شورای آموزش و پرورش در توسعه و تسهیل مشارکت های برون سازمانی بسیار موثر است.

کد مطلب: ۸۰۶۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
شورای آموزش و پرورش تسهیل گر مشارکت های برون سازمانی است

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی قاسمعلی خدابنده مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در یازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از زحمات و خدمات علیرضا کاظمی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان عنوان کرد:برنامه های اجرایی تدوین شده در زمان مدیریت ایشان برای سال تحصیلی جاری با جدیت و حساسیت پیگیری خواهد شد و با توجه به شرایط مالی و منابع انسانی موجود سایر اقدامات از نوع اصلاحی خواهد بود.

وی در ادامه مشهد را قطب دینی و اعتقادی کشور دانست و افزود:در برناممه های اجرایی توجه به فرهنگ قرآن و عترت و عفاف و حجاب و همچنین توجه به سیره منور رضوی در دستور کار است و باتوجه به رویکرد فرهنگی و اعتقادی شهر مشهد توجه بیشتر به این حوزه ها را باید مد نظر قرار داد.

خدابنده با اشاره به برخی توفیقات آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد:در حوزه های آموزشی، پرورشی ،قرآنی و ورزشی در موفق به کسب موفقیت هایی شده ایم که از جمله آن میتوان به کسب رتبه اول المپیاد فرش که اخیرا اتفاق افتاده است اشاره کنیم. در خصوص مسابفات فرهنگی هنری و مسابفات قرآنی نیز ستاد اجرایی این مسابقات تشکیل شده است و تمهید مقدمات برگزاری آن ها آغاز شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان با تاکید بر ضرورت گسترش مشارکت های درون و برون سازمانی در آموزش و پرورش گفت:شورای آموزش و پرورش در توسعه و تسهیل مشارکت برون دستگاهی بسیار موثر است و می تواند فرآیند های اجرایی دستگاه تعلیم و تربیت استان را تسریع و تسهیل نماید.

پیش از این رضا صابری تولایی معاون آموزش متوسطه ایتان ضمن ارائه گزارشی از روند استفرار پایه دوازدهم در استان عنوان کرد:کمبود نیروی انسانی،کمبود فضای آموزشی،کمبود امکانات و تجهیزات و آموزش نیروی انسانی متخصص از مهم ترین چالش های استان در استفرار پایه دوازدهم خواهد بود.

علامرضا نجاتی مهر رئیس اداره تعاون و امور رفاهی کارکنان آموزش و پرورش استان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند اقدامات اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان نوروزی افزود:در نوروز گذشته ده هزار و 117 کلاس درس را در قالب 1 هزار و 310 مدرسه و 48 پایگاه برای اسکان زائران نوروزی برنامه ریزی کردیم که این واحد ها پذیرای بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر-روز زائر امام رضا (ع)در طول نوروز بوده اند.

همچنین مصطفی اسدی معاون سواد آموزی استان نیز در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی که همزمان با نشست شورای آموزش و پرورش برگزار شد از رشد 100 درصدی مراکز یادگیری و افزایش تعداد این مراکز از 37 به 77 مرکز یادگیری در سطح استان خبر داد.

قابل ذکر است در این جلسه ابلاغ مسئولیت ستاد بزرگداشت مقام معلم که از طرف وزیر آموزش و پرورش صادر شده بود به استاندار خراسان رضوی تقدیم شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار