مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اسلامشهرخبر داد:

حضور فعال آتش‌نشانی اسلامشهر در نقاط پرخطر شهرستان

اسلامشهر (پانا)-هم‌زمان با آخرین شب چهارشنبه سال، نیرو‌های سازمان آتش‌نشانی شهرداری اسلامشهر در ۹ نقطه پرخطر شهر مستقر می‌شوند و در مواقع لازم وارد عمل می‌شوند و با توجه به اهمیت موضوع تمام کارکنان اداری عملیاتی، پشتیبانی و ستاد در آماده‌باش هستند.

کد مطلب: ۸۰۶۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور فعال آتش‌نشانی اسلامشهر در  نقاط پرخطر شهرستان

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ، یوسف منطقی ، با اشاره به سنت شب چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: سازمان آتش نشانی اسلامشهربه‌صورت آماده‌باش است .

وی ادامه داد: محله‌ها و اماکن پرخطر و حادثه‌خیز شناسایی‌شده و آتش‌نشانی در این مکان‌ها حضور داردو همچنین نیز گشت سیار در مکان‌های مختلف شهر حضور خواهد داشت و در صورت تماس مردمی یا مشاهده خطر وارد عمل می‌شوند .

منطقی تأکید کرد: جلسات متعددی با حضور نیروی انتظامی، راهور ،هلال‌احمر و اورژانس تشکیل‌شده و نقش و وظیفه هر یک از دستگاه‌ها مشخص‌شده در صورت نیاز، هر یک از نیروها در محل‌های که آتش‌نشانی اعلام کند مستقر می‌شوند.

وی با تأکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی و اقدام فرهنگی در کاهش آسیب‌های ناشی از چهارشنبه پایانی سال گفت: اطلاع‌رسانی‌ها و مشاهده حوادث سال‌های گذشته و اقدامات فرهنگی مؤثر بوده به‌طوری‌که نسبت به سال گذشته صدای مواد محترقه در سطح شهر کمتر شده است .

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار