رییس بنیاد نخبگان خوزستان منصوب شد

اهواز (پانا) - طی حکمی از سوی سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان، علی‌حسین صابری عضو هیات علمی گروه ژنتیک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به عنوان رییس بنیاد نخبگان استان خوزستان منصوب شد.

کد مطلب: ۸۰۶۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
رییس بنیاد نخبگان خوزستان منصوب شد

در این حکم آمده است:

«جناب آقای دکتر علی‌حسین صابری

نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان خوزستان و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسوولان آن استان، با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به عنوان رییس بنیاد نخبگان استان خوزستان منصوب می‌نمایم.
شایسته است با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آیین‌‌نامه تاسیس و اداره دفتر نخبگان استان و مصوبات هیات امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای‌ برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان، همت گمارید.
بدیهی است استاندار محترم و روسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.توفیق جنابعالی را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.
شایان ذکر است بدینوسیله از زحمات جناب آقای دکتر علی‌رضا زراسوندی و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسوولیت، کمال تشکر بعمل می‌آید.

سورنا ستاری
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار