توزیع برنج ، گوشت و تخم مرغ و مرغ با نرخ مصوب در نمایشگاه بهاره اهواز

اهواز (پانا) - جلسه کارگروه تنظیم بازار استان خوزستان با حضور استاندار و معاونین ، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و دیگر مسئولین استان در محل استانداری خوزستان برگزار شد .

کد مطلب: ۸۰۶۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
توزیع برنج ، گوشت و تخم مرغ و مرغ با نرخ مصوب در نمایشگاه بهاره  اهواز

نورالله حسن زاده در این جلسه با اشاره به کنترل و نظارت بر کالاهای اساسی در ایام پایانی سال عنوان کرد : در راستای کنترل قیمت ها در بازار در ایام پایانی سال ، کالاهای اساسی از جمله تخم مرغ، مرغ ، گوشت و برنج به صورت مویرگی در مناطق محروم و پرجمعیت تزریق می شود.

حسن زاده تصریح کرد : همچنین در نمایشگاه بهاره امسال نیز کالاهای اساسی از جمله برنج ، گوشت و تخم مرغ و مرغ با نرخ مصوب توزیع خواهد شد و مردم می توانند برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به نمایشگاه بهاره مراجعه نمایند.

وی با اشاره به برگزاری منظم جلسات تنظیم بازار استان افزود : هم اکنون توزیع تخم مرغ در استان خوزستان به صورت یک روز در میان و به صورت سیار و با حمل کامیون درمیان سوپر مارکت ها و فروشگاهها انجام می گیرد که به همین منظور در شهرستان اهواز 30 کامیون سردخانه دار این توزیع را انجام می دهند.

مدیرکل سازمان صنعت ،معدن و تجارت خوزستان با اشاره به توزیع برنج نیز در سطح استان خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه زائقه مردم خوزستان مصرف برنج نوع 1121 می باشد مقرر گردیده مازاد بر 700 تن سهمیه استان 400 تن دیگر جهت توزیع و تزریق در بازار دریافت گردد .

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان خوزستان در ادامه با اشاره به توزیع میوه در ایام پایانی سال نیز گفت : هم اکنون تمام سهمه میوه ایام پایانی سال دریافت و در چهار سرخانه اهواز ، دزفول و شوشتر ذخیره شده است که در این خصوص 120 غرفه توزیع میوه پیش بینی شده است همچنین با هماهنگی های صورت گرفته مقرر گردیده توزیع میوه ایام پایانی سال در اهواز با واحد های صنفی باشد و توزیع میوه از امروز با 15 در صد زیر قیمت بازار آغاز می شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار