مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز خبر داد:

6 خانه معلم با ظرفیت 206 نفر و 160 کلاس از نوع ویژه آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی استان البرز

کرج (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: تکریم هرچه بیشتر فرهنگیان و خانواده هایشان، رویکرد اصلی اسکان نوروز97 در استان البرز است و بر این اساس 6 خانه معلم با ظرفیت 206 نفر و 160 کلاس از نوع ویژه آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

کد مطلب: ۸۰۶۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
6 خانه معلم با ظرفیت 206 نفر و 160 کلاس  از نوع ویژه آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی استان البرز

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، خسرو ساکی، درخصوص اسکان نوروز 97 فرهنگیان در استان البرز گفت: اسکان فرهنگیان در پیک های مسافرتی به ویژه نوروز در قالب یک طرح ملی مطرح است که اجرای کیفی آن نیاز به همدلی و مشارکت همه اعضای ستاد اسکان در البرز دارد.

وی با اشاره به اینکه ستاد اسکان فرهنگیان البرز در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر کشوری در اسکان مسافران نوروزی در کشور شد، خاطر نشان کرد: با توجه به در پیش بودن نوروز و اسکان فرهنگیان ضرورت دارد بستر مناسب در قالب یک طرح ضربتی برای استقبال، اسکان و تکریم از معلمان در مراکز اسکان فرهنگیان در این استان بوجود آید.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز یادآور شد: اجرای شایسته این طرح با هدف حفظ منزلت معلمان در مراکز اسکان نیاز به تلاش و حضور مستمر اعضای ستاد در خدمت رسانی جامع به فرهنگیانی که از سراسر کشور مهمان البرزنشینان می شوند، دارد.

ساکی با بیان اینکه مشارکت در طرح ستاد اسکان فرهنگیان اجباری نیست، اضافه کرد: نیروهایی که امکان حضور در ایام تعطیلات طبق جدول زمانبندی شده را دارند در این برنامه تکریمی-خدمات رسانی بکار گرفته می شوند.

وی تصریح کرد: در حوزه شهری کرج دو پایگاه اسکان واقع در خانه معلم قلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و خانه معلم ایرانمهر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج پیش بینی شده است تا مسافرین نوروزی از این پایگاه ها به محل های اسکان معرفی شوند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: 160 کلاس برای اسکان فرهنگیان در البرز پیش بینی شده است که از نوع ویژه و الف هستند.

ساکی افزود: 6 خانه معلم در البرز با ظرفیت 206 نفر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در این استان نیز آماده شده است.

وی بیان داشت: رزرو اینترنتی اسکان نوروزی در البرز از چهارم اسفند ماه 96 آغاز شده و تا بیستم همین ماه ادامه دارد و پذیرش حضوری مهمانان نوروزی نیز از 28 اسفند ماه در مراکز اسکان فرهنگیان این استان امکان پذیر است.

لیست مراکز آموزشی-رفاهی استان البرز:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار