هنوز راهشان ادامه دارد ...

صبح امروز یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان قم برگزار شد

قم(پانا)_سی و یکمین یادواره ۱۰۰۰شهید فرهنگی و دانش آموز استان قم،صبح امروز در مجتمع امام خمینی با حضور مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
صبح امروز یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان قم برگزار شد

صبح امروز یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز استان باحضور بیش از۳۰۰۰دانش آموز از تمامی مدارس استان برگزارشد.
شیخ السلام مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ضمن خیرمقدم و ابراز خرسندی از حضور دانش آموزان عنوان کرد:معلم ها همیشه در خط مقدم حضور دارند و حدود۳۰۰ همکار فرهنگی برای شرکت در دفاع از حریم حرم حضرت زینب(س)ثبت نام کردند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:۲۸سال از دفاع مقدس میگذردولی همچنان یاد و خاطره آن عزیزان در میان ماست و یادواره شهدا در مدارس و مراکز مختلف برگزار میشود.
همچنین شیخ السلام در گفتگو با خبرنگار پانا اظهار داشت:مهمترین معقوله یادواره شهدا این است که بزرگی و عظمت را به دانش آموزان بیاموزند و تمام تلاش ما این بود که این مجلس دلی باشد و دانش آموزان با نگاه و درک خویش به یافته هایی برسند.وی در ادامه افزود بسیاری از شهدا در سنین نوجوانی و جوانی بودند که در سنگر تعلیم و تربیت،رشادت و بزرگی و عظمت آفریدند و نسل جدید باید به عنوان الگو از آنها استفاده کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان قم در ادامه صحبت هایش به این موضوع اشاره داشت که شهدا برای ما منش،بزرگی،شهامت،حجاب و عفاف و معرفت را در عمل ثابت کردند که توقع آنها از دانش آموزان نیز میباشد.

/ ابراهیمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار