شهر جهانی یزد به استقبال عید نوروز می‌رود

مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اهمیت زیباسازی شهر در آستانه عید نوروز، از اقداماتی مانند فضاسازی و طراحی و نصب نمادهای نوروزی در سطح شهر برای استقبال از نوروز 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۶۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
شهر جهانی یزد به استقبال عید نوروز می‌رود

«عباس ملازینلی» یکی از محورهای فعالیتی این سازمان در آستانه نوروز 97 را فضاسازی شهری برای استقبال از عید اعلام کرد و افزود: فضاسازی، زیباسازی و طراحی نماد‌های نوروزی به صورت دائم یا موقت در معابر و میادین شهر از برنامه‌های نوروزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برای استقبال از عید نوروز است.

وی در مورد اهمیت برنامه‌ها و فعالیت‌های واحد تبلیغات فرهنگی این سازمان نیز تصریح کرد: همان طور که اهمیت به مسائل ظاهری افراد به مناسبت نوروز اهمیت دارد، زیباسازی شهر نیز نمایانگر فرهنگ و ظاهر آن شهر در مقابل چشمان تمام شهروندان و گردشگران است .

این مسئول ادامه داد: آماده‌سازی فضای شهر در ایام نوروز با مضامین معرفی شهر، خوش‌آمدگویی به مسافران به دو زبان انگلیسی و فارسی، گسترش شعار بهار ترمه و ترنج با شعار و رنگ سال 97 و اطلاع‌رسانی جشن‌های نوروزی شهر یزد از برنامه‌هایی است که سازمان از هجدهم اسفند‌ماه شروع کرده و تا 18 فروردین ماه ادامه خواهد داشت .

ملازینلی در این رابطه اضافه کرد: فعالیت‌های تبلیغی نوروز 97 در قالب 167 عدد بنر روی بیلبوردهای شهر، پل‌های عابر پیاده و پایه‌های ایستاده تبلیغاتی سطح شهر نصب خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار