آخرین وضعیت جسمانی ملکه رنجبر؛ رفع مشکلات گوارشی

تهران (پانا) -  فرزند ملکه رنجبر گفت: پنج روز است که مادر در خانه استراحت می کند و دو روز است که حالش نسبت به قبل بهتر شده است و هوشیارتر شده اند. فعالیت های بدنی او بیشتر شده و فیزیوتراپ و پرستاران از روند بهبودی وی در دو روز گذشته خوشحال هستند.

کد مطلب: ۸۰۶۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
آخرین وضعیت جسمانی ملکه رنجبر؛ رفع مشکلات گوارشی

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با میزان درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: پنج روز است که مادر در خانه استراحت می کند و دو روز است که حالش نسبت به قبل بهتر شده هوشیارتر شده اند. فعالیت های بدنی او بیشتر شده و فیزیوتراپ و پرستاران از روند بهبودی وی در دو روز گذشته خوشحال هستند.

وی در همین راستا افزود: مشکلات گوارشی مادر حل شده است البته با توجه به این که اختلال گوارشی باعث ضعف جسمانی او شده بود و وزن زیادی از دست داده است کمی زمان می برد تا قوای جسمانی خود را به دست آورده و با توان بیشتری امور شخصی خود را انجام دهد.

فرزند ملکه رنجبر درباره وضعیت فعلی مادرش اظهار کرد: در حال حاضر ضعف جسمانی باعث کاهش حرکت، صحبت او شده بود اما از دیشب به نظر می رسد که رو به بهبود است. مسائل گوارشی او خیلی بهتر از قبل شده است و برخلاف گذشته که میلی به غذا نداشته و کم اشتها بود به خوبی اشتهایش برگشته و از غذا استقبال می کند. نظر پزشکان این است که پروتئین به مادر داده شود تا قدرت عضلانی و جسمانی او تقویت شود.

ایروانی ادامه داد: توجه بیشتر به تغذیه، فیزیوتراپی برای رفع ضعف جسمانی و رسیدن به استقلال بیشتر در راه رفتن و انجام امور شخصی در کنار تقویت روحی و روانی با توجه به شرایط سن بالا نیازمند یک اراده قوی، تشویق و حمایت اطرافیان است تا از نظر روحی و ارادی علاقمند به بهبود باشد و تلاش و مبارزه کند و ناامید نشود.

فرزند ملکه رنجبر درباره وضع روحی مادرش نیز بیان کرد: با توجه به وضعیت فیزیکی و تغذیه در کنار توجه به روحیه و روان این هنرمند سعی داریم امید را در او حفظ کرده و تشویق به بهبود کنیم

ایروانی درباره حضور مسئول سازمان سینمایی و دیگر افراد در جامعه هنری اظهار کرد: همکاران و هنرمندان به شکل تلفنی و حضوری به مادر محبت دارند. رئیس سازمان سینمایی نیز از مدیرانی بود که در روزهای گذشته به عیادت مادر آمد و ساعات خوبی رقم خورد.

وی درباره جزئیات دیدار محمد مهدی حیدریان و ملکه رنجبر افزود: رئیس سازمان سینمایی با وجود مشغله هایش به ویژه در پایان سال به عیادت مادر آمد. با توجه به این که مادر در استراحت بودند اما وی با اشتیاق دیدن مادر منتظر مانده، صبوری زیادی کردند و بعد از بیداری این هنرمند با انتقال قدردانی، امید و ارسال پیام از سوی همه همکاران و مردم ابراز اشتیاق برای بهبود حال مادر کردند.

فرزند ملکه رنجبر خاطرنشان کرد: عیادت محمد مهدی حیدریان و مسئولان مختلف از جمله هلال احمر، صندوق هنر،وزارت ارشاد و سازمان های دیگر می تواند به بهبود حال مادر کمک کند که از این بابت از اقدام همه آن ها تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار