شهردار اردبیل:

میزبان شایسته‌ای برای میهمانان نوروزی خواهیم بود

اردبیل (پانا) - شهردار اردبیل از آمادگی شهر برای میزبانی گردشگران و میهمانان نوروزی خبر داد و گفت : تمامی تمهیدات برای میزبانی شایسته اندیشیده شده است.

کد مطلب: ۸۰۶۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
میزبان شایسته‌ای برای میهمانان نوروزی خواهیم بود

حمید لطف‌اللهیان در جریان آیین استقبال از بهار اظهار کرد: با فعالیت های تمامی نیروهای خدماتی و پرسنل شهرداری اردبیل در راستای آماده سازی شهر برای ورود گردشگران؛ تلاش خواهیم کرد میزبان شایسته‌ای برای میهمانان نوروزی باشیم .

وی با بیان این که بیش 850 نفر از نیروهای خدماتی و 100 دستگاه انواع ماشین آلات ویژه نظافت شهر، برای جمع اوری زباله در مناطق مختلف شهر به صورت 24 ساعته در پاکیزگی شهر تلاش خواهند کرد، افزود: طرح استقبال از بهار در قالب خانه تکانی شهری از امروز شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروز معابر و میادین شهر را پاکسازی خواهند کرد.

شهردار اردبیل ادامه داد: مکان‌های اقامتی و اسکان موقت مسافران، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی ساماندهی شده و شهر آماده پذیرش گردشگران نوروزی است.

لطف‌اللهیان ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان خدوم و پاکبانان مجموعه شهرداری اردبیل بیان کرد: ارتقای کیفیت و بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان سرلوحه اقدامات شهرداری اردبیل است.

گفتنی است: آیین استقبال از بهار با حضور اعضای شورای شهر، مدیران مناطق و سازمان‌های وابسته به شهرداری، کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری اردبیل، امروز به صورت نمادین از میدان بسیج تا حد فاصل ارتش این شهراجرا و معابر تنظیف شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار