گرد و خاک در جنوب شرق کشور؛ بارش برف در کوه‌های خراسان

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام کرده امروز به دلیل وزش باد شدید در استان‌های جنوب شرق کشور شاهد گرد و خاک و در ارتفاعات شمال شرق کشور شاهد بارندگی خواهیم بود.

کد مطلب: ۸۰۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
گرد و خاک در جنوب شرق کشور؛ بارش برف در کوه‌های خراسان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با پانا گفت: امروز دوشنبه در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و گلستان شاهد باراش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات این استان‌ها شاهد بارش برف خواهیم بود.

احد وظیفه افزود: امروز همچنین در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان و فارس شاهد بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

وی ادامه داد: فردا سه‌شنبه نیز در استان خراسان رضوی بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد و در مناطق کوهستانی برف رخ خواهد داد.

به گفته وظیفه امروز در برخی مناطق جنوب، شرق و جنوب شرق کشور در استانهای سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و یزد وزش باد شدید پیش بینی می شود که می تواند موجب گردوخاک و کاهش کیفیت هوا شود. همچنین امروز در برخی مناطق استانهای البرز، تهران، قزوین، مرکزی، سمنان و قم نیز وزش باد شدید پیش بینی می شود. بنابراین توصیه می شود جهت جلوگیری از بروز خسارتهای احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار