رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

اغلب واحدهای تولیدی گرفتار دریافت یا پرداخت تسهیلات دریافتی از بانک‌ها هستند

اردبیل (پانا) - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی استان در حال حاضر گرفتار دریافت یا پرداخت اصل و جریمه تسهیلات دریافتی از بانک‌های عامل هستند.

کد مطلب: ۸۰۶۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
اغلب واحدهای تولیدی گرفتار دریافت یا پرداخت تسهیلات دریافتی از بانک‌ها هستند

سیدحامد عاملی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل اظهار داشت: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی اهتمام و تلاش همه‌جانبه‌ای وجود دارد و تلاش می‌کنیم با پیگیری‌های لازم زمینه‌ای فراهم شود تا بتوانیم شاهد رونق هر چه بیشتر واحدهای تولیدی باشیم.

وی با اشاره به تسریع در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی استان بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام پایانی سال انتظار می‌رود مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل همکاری و مشارکت لازم را در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی استان داشته باشند تا شاهد رونق تولید و اشتغال در منطقه باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: باید واحدهایی که شرایط دریافت تسهیلات را دارند تا پایان سال بتوانند این تسهیلات را دریافت کرده و زمینه تثبیت اشتغال کارگران در این واحدها را فراهم آورند چرا که بی‌توجهی و کوتاهی در زمینه ارائه تسهیلات به این واحدها زمینه‌ساز رکود آنها و بیکاری کارکنان آنها خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌دار می‌توانند از این تسهیلات تنها یک بار بدون در نظر گرفتن بدهی‌های آنها بهره‌مند شوند، گفت: اغلب واحدهای تولیدی و صنعتی استان در حال حاضر گرفتار دریافت یا پرداخت اصل و جریمه تسهیلات دریافتی از بانک‌های عامل هستند که باید در راستای رفع مشکلات این واحدها همراه آنها بوده و گامی موثر در این حوزه برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل نیز در این جلسه با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های استان در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: مصوبات جلسات رونق تولید باید به نحو مناسب توسط بانک‌ها عملیاتی شده و هیچ بانکی در این زمینه کوتاهی نکند.

بهمن حسین‌زاده افزود: با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال باید تلاش کنیم تا با بسترسازی برای پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی مشکل‌ساز زمینه رونق تولید و اشتغال را فراهم آورده و گامی در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار