علیرضا بیرانوند: چون الوصل برای بقا می‌جنگد سرسخت‌تر می‌شود

تهران (پانا)- گلر پرسپولیس بدون امتیاز بدون الوصل و نیاز این تیم به کسب سه امتیاز دیدار با قهرمان ایران را عامل مهمی برای سخت بودن دیدار با الوصل می‌داند.

کد مطلب: ۸۰۶۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا بیرانوند: چون الوصل برای بقا می‌جنگد سرسخت‌تر می‌شود

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند که امروز دوشنبه به نمایندگی از جانب بازیکنان در کنفرانس خبری پیش از بازی با الوصل حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: قبل از هر چیز باید به همبازیانم و از طرف آنها به کادر فنی و مدیریت باشگاه خسته نباشید بگویم. تا اینجا در لیگ قهرمانان آسیا، بازی‌های خوبی انجام داده‌ایم. تنها تیمی هستیم که نسبت به دوره قبل، بازیکن جدیدی اضافه نکردیم و با همان ترکیب قبلی به دور جدید بازی‌ها آمده‌ایم. خدا را شکر که تا اینجا هم خوب پیش رفته‌ایم.

وی ادامه داد: فردا بازی سختی برابر الوصل داریم. در بازی رفت، دو، سه بازیکن خوب را نداشتند. در نیمه اول بازی را بسته بودند و نشان می‌دادند که به سه امتیاز هم فکر می‌کنند. خدا را شکر که بازی را بردیم و سه امتیاز حیاتی گرفتیم ولی بر اساس همان بازی اعتقاد دارم بازی برگشت سخت خواهد بود. تیم الوصل طبق آنچه که آقای برانکو در آنالیزها به ما گفتند، 4، 5 بازیکن خیلی خوب و تاثیرگذار دارند.

دروازه‌بان شماره یک تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: در گروهی قرار داریم که سه تیم 6 امتیازی حاضرند و این مساله کار را سخت‌تر کرده است. از سوی دیگر همانطور که سرمربی گفت: این بازی برای الوصل حکم مرگ و زندگی را دارد و تیمی که برای بقای خودش بازی می‌کند، سر سخت‌تر هم می‌شود. البته ما هم تمرینات خوبی داشته‌ایم و روی ضعف و قوت‌های حریفمان به خوبی کار کرده‌ایم و امیدواریم با تمرکز بالا به یک نتیجه خوب برسیم و به کشورمان برگردیم.

خبرنگاران با اشاره به اینکه او دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران است ولی در بازی رفت فشار زیادی را متحمل نشد که توانست دروازه‌اش را بسته نگه دارد؛ بیرانوند در پاسخ تصریح کرد: برای بازی رفت برابر الوصل می‌دانستیم که آنها سه چهار نفر از بازیکنان خوبشان را ندارند و بعد از آن بازی، تمرینات خوبی داشته‌اند. ما هم متقابلا طبق برنامه کادر فنی، تمریناتی داشتیم که برای شرایط جدید و بازی در خانه حریف آماده باشیم. من هم تمرینات خوبی را زیر نظر ایگور پانادیچ داشتم و تمریناتی هم اضافه بر آن داشته‌ام و خدا را شکر شرایط خوبی داریم.

همانطور که دیگر بازیکنان ما نیز چنین شرایطی دارند و امیدواریم که بتوانیم دل هواداران خودمان را در آستانه سال نو، شاد کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار