کارگاه آموزشی طرح "بهرفت"ویژه نوروز 97 در یاسوج برگزار شد

کارگاهی با عنوان آشنایی با روش‌ها و ابزا‌های بهبود طرح ترافیکی (بهرفت) ویژه نوروز 97 در یاسوج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی طرح "بهرفت"ویژه نوروز 97 در یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرنگار پانا از یاسوج، هجدهمین دوره طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی کهگیلویه و بویراحمد با برگزاری کارگاه توجیهی و آموزشی بهرفت ویژه کارشناسان و سرتیم ها و با حضور روسای شعب و مدیران ارشد جمعیت هلال احمر استان به طور رسمی آغاز به کار کرد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی «بهرفت» به عنوان یک برنامه ترویجی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها و خطرات ترافیکی و جاده‌ای نقش بسزایی ایفا کند.

مهدی جمشیدی با اشاره به آموزش سرفصل ها و مفاهیم طرح بهرفت به اعضای شرکت کننده گفت: ایمنی، سلامت، نه به تصادفات جاده ای، کاهش آسیب های اجتماعی و حفاظت از محیط زیست از جمله مفاهیم مهمی بود که به اعضای شرکت کننده آموزش داده شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد شروع طرح را از بیست و هشتم ماه جاری عنوان کرد و افزود: این طرح در هفت ایستگاه با حضور 347 نفر از اعضای جوانان هلال احمر تا چهادهم فروردین سال آینده آماده خدمت رسانی به مسافران است.

جمشیدی تصریح کرد: امدادگران در این ایستگاه ها خدماتی مانند راههای مقابله با بیمارهای سفر، چگونگی تغذیه سفر، خدمات بهداشت و سلامت به صورت سرپایی، هشدار به رانندگان در خصوص مناطق حادثه خیز استان،توزیع نقشه و بروشور راهنمای مسافران نوروزی را به متقاضیان ارائه می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار