نهمین دوره انتخابات مجلس شوراهای دانش آموزی؛

دانش آموزان برای آینده همفکری و هم اندیشی را بتوانند به خوبی انجام دهند

قاسمی مدیر کل آموزش پرورش استان قزوین در جلسه ی نهمین دوره انتخابات مجلس شوراهای دانش آموزی گفت :دانش آموزان برای آینده همفکری و هم اندیشی را بتوانند به خوبی انجام دهند

کد مطلب: ۸۰۶۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان برای آینده همفکری و هم اندیشی را بتوانند به خوبی انجام دهند

نهمین دوره انتخابات مجلس شوراهای دانش آموزی در استان قزوین با حضور قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین،حجت الاسلام انصاری معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش؛حجت الاسلام امامقلی رییس سازمان دانش آموزی برگزار شد.
قاسمی مدیر کل آموزش پرورش استان قزوین گفت: یک دانش آموزان به عنوان آینده سازان یک ملت باید همیشه دنبال تلاش و موفقیت باشند .
وی افزود : ما در شورای دانش آموزی همیشه به دنبال این هستیم که دانش آموزان ظرفیت خودشان رانشان بدهند و یک دانش آموز در جامعه باید مسئولیت پذیر و اجتماعی پذیری بالایی داشته باشد و همیشه حاضر در صحنه باشد و هیچگاه بی تفاوت رفتار نکنند.

وی خاطر نشان کرد : در جامعه ما بحث هایی داریم که باید به آن ها عمل کنیم و منافع ملی را دوست داشته باشیم ، و فقط فردی موفق خواهد شد که در زندگی یا از دوران دانش آموزی احساس مسئولیت کرده و مشارکت جو باشد و اجتماعی رفتارکند .

وی تاکید کرد : دانش آموز باید روحیه اجتماعی و درک درست از اجتماع و کار های سیاسی داشته باشد و نسبت به کشور و جامعه و خانواده و نسبت به دوست مسئولیت پذیر باشد ، دانش آموز باید پرسشگر باشد و منهنی و موءدبانه عمل کند.
وی خاطر نشان کرد : جامعه ای پیشرفت خواهد کرد که تمامی مردمان آن باهم بتوانند خوب کار کند و این موضوع خیلی مهم است و میتواند رمز موفقیت یک کشور و یک تمدن و یک فرهنگ باشد.
قاسمی در آخر افزود : هدف از انتخابات شورای دانش آموزی آماده سازی دانش آموزان برای آینده و آموزش مشترک کار کردن و همفکری کردن و زندکی در جامعه را آموزش دهند تا بتوانند جامعه خوبی در آینده داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار