مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

کسب رتبه برتر استان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز

بیرجند(پانا)_مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: استاندار خراسان جنوبی با صدور تقدیر نامه ای ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی را شایسته تقدیر ویژه دانست.

کد مطلب: ۸۰۶۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر استان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نماز

عباس لامعی صبح امروز اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری در بیش از یک هزار و 700 مدرسه استان نماز جماعت اقامه می شود که بیش از 550 نماز جماعت توسط روحانیون ارجمند اقامه می شود.
وی، با اشاره به اجرای دورهای توانمند سازی نیروی انسانی در مدارس استان تصریح کرد: آموزش معلمان پایه سوم ابتدایی، آموزش ائمه جماعات مدارس، آموزش اولیای دانش آموزان و اجرای طرح مبین از مهم ترین اولویت ها و برنامه های آموزش و پرورش خراسان جنوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در بین دانش آموزان است.
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، تقویت بنیه اعتقادی دانش آموزان را مهم ترین رسالت آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانست و افزود: دانش آموزان استان در سال تحصیلی گذشته موفق به کسب 3 رتبه برتر کشور در زمینه نماز، اذان و انشای نماز شدند.
گفتنی است آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر اساس نظر هیأت ارزیابی و داوری ستاد اقامه نماز استان در سال 95 شایسته تقدیر ویژه شناخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار