معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس:

ممنوعیت ارائه هرنوع تکلیف مشابه پیک های نوروزی درمدارس فارس

بازگشت هزینه های جمع آوری شده بابت پیک های نوروزی به دانش آموزان تاپایان هفته

شیراز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس از ممنوعیت ارائه هر نوع تمرین درسی، کاربرگ، یا تکالیفی مشابه پیک های نوروزی مرسوم برای تمام مدارس اعم از دولتی و غیردولتی دراستان فارس خبرداد.

کد مطلب: ۸۰۶۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت ارائه هرنوع تکلیف مشابه پیک های نوروزی درمدارس فارس

علی عسکرجمشیدی بااعلام این خبرافزود: در نوروزامسال پیکهای نوروزی به روال سالهای گذشته را نخواهیم داشت.

جمشیدی گفت: با توجه به تغییر سیاست وزارت آموزش وپرورش، فعالیتهای نوروزی دانش آموزان دوره ابتدایی در قالبی جدید ارائه می شود که این رویکرد شامل: مطالعه کتاب داستان ، تهیه خلاصه کتاب ، نوشتن قصه و ... است.

وی اظهار داشت: در این راستا شیوه نامه داستان خوانی ، داستان گویی و داستان نویسی به عنوان جایگزین پیک های نوروزی تنظیم شده و به مدارس ارسال شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با بیان این که شیوه نامه مربوطه ، تکلیف مدارس و آموزگاران را برای فعالیتهای آموزشی در ایام تعطیلات نوروز مشخص کرده است تاکید کرد: ارائه هر نوع تمرین درسی، ارائه کاربرگ، یا تکالیفی مشابه پیک های نوروزی مرسوم برای تمام مدارس اعم از دولتی و غیردولتی دراستان فارس ممنوع است.

جمشیدی همچنین به مبالغ جمع آوری شده برای هزینه پیک ها اشاره کرد وافزود: مبالغ مربوطه که به حساب خزانه واریز شده بود برگشت داده شده و شماره حساب تمام مدارس نیز دریافت شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان هفته جاری این پول به حساب مدارس واریز و مدارس نیز به نوبه خود پول دانش آموزان را به آنان باز گردانند.

جمشیدی از اولیای دانش آموزان خواست تا تخلفات احتمالی درخصوص موارد اشاره شده در رابطه با پیک های نوروزی را به کارشناسی های ارزیابی عملکرد ادارات آموزش وپرورش شهر خود یا استان گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار