رئیس پلیس راهور اعلام کرد: پرهیز از خطر، آرامش در سفر شعار همیاران پلیس در نوروز 97

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور با تأکید بر نقش همیاران پلیس در ارتقای فرهنگ ترافیکی و کاهش آمار جان‌باختگان از شعار جدید همیاران در نوروز 97 خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۶۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس پلیس راهور اعلام کرد: پرهیز از خطر، آرامش در سفر شعار همیاران پلیس در نوروز 97

سردار تقی مهری در همایش آماده باش نوروزی در مدرسه سعادت منطقه 9 تهران درباره تأثیر همیاران پلیس در رعایت فرهنگ ترافیکی اظهار کرد: هماهنگی خوبی بین آموزش و پرورش و پلیس راهور وجود دارد و از 10 سال پیش تاکنون این طرح را اجرا می‌کنیم که به ارتقای فرهنگ ترافیکی کمک بسزایی کرده است.

وی ادامه داد: شعار امسال برای همیاران پلیس پرهیز از خطر و آرامش در سفر در نظر گرفته شده است که دانش‌آموزان با توجه به این شعار با رعایت مسائل ایمنی به پلیس و امنیت جاده‌ها کمک خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور با اشاره به کاهش تصادف و تخلفات طی 12 سال اخیر گفت: در سال 84 بیش از 28 هزار نفر در تصادفات جاده‌ای جان باختند اما در پایان سال گذشته کاهش 16 هزار نفری را داشتیم که همکاری همیاران پلیس برای این منظور مؤثر بوده است.

وی افزود: تقویت مسئولیت پذیری و خودباوری از اهدافی است که در طرح همیاران پلیس مورد توجه است و به برقراری نظم و انضباط کمک می‌کند.

نقش مهم همیاران پلیس در طول سال برای رعایت فرهنگ ترافیک

سردار مهری همچنین در جمع خبرنگاران درباره اهمیت همیاران پلیس گفت: گزارشات همیاران پلیس از رانندگان متخلف را مورد توجه قرار می‌دهیم و این مسئله به نقش بسزای همیاران پلیس کمک می‌کند.

وی یادآور شد: امروز آماده باش پلیس برای همیاران سلامت برگزار شد و به‌زودی این آماده باش در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار