معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش: طرح همیار پلیس تمرین قانونمداری برای دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به نقش مهم دانش‌آموزان در طرح همیار پلیس این کار را موجب ارتقای فرهنگ ترافیکی و تمرین قانون‌مداری برای دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۸۰۶۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش: طرح همیار پلیس تمرین قانونمداری برای دانش‌آموزان است

علیرضا کاظمی در همایش آماده باش نوروزی در مدرسه سعادت منطقه 9 تهران ضمن تبریک سال جدید عنوان کرد: دانش‌آموزان به عنوان همیار پلیس کمک بزرگی به پلیس راهنمایی و رانندگی می‌کنند و این طرح اقدامی بسیار مثبت تلقی می‌شود.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان باید نظم و احترامحقوق دیگران و قانونمداری را یاد بگیرند و طرح همیار پلیس فرصت مناسبی است تا تمرینی برای این کار را انجام دهند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش نظم‌پذیری را یکی از راه‌های موفقیت دانست و اظهار کرد: طرح همیاران پلیس توجه به این نظم پذیری را بیش از پیش تأکید دارد و از همین‌جا قول می‌دهیم که همکاری مثبتی با پلیس در طول سال به‌ویژه ایام نوروز داشته باشیم. همچنین جا دارد از همکاری بسیار مثبت پلیس راهور تشکر کنیم.

فعالیت 10 میلیون دانش‌آموز برای کمک به پلیس

کاظمی در جمع خبرنگاران درباره فعالیت دانش‌آموزان در ایام نوروز به‌عنوان همیار پلیس عنوان کرد: 10 میلیون دانش‌آموز و 109 هزار فرهنگی در رده‌های مختلف به‌عنوان کمک به پلیس در حال فعالیت هستند. پلیس‌یاران نوجوان در دوره متوسطه اول، پلیس‌یاران جوان در متوسطه دوم و فرهنگیان وظایفی را برای ارتقای فرهنگ ترافیکی بر عهده دارند.

وی ضمن تشکر از سردار مهری، رئیس پلیس راهور کشور تصریح کرد: در روزهایی که مردم در سفر و تفریحات نوروزی به سر می‌برند پلیس راهور به حفظ آرامش و امنیت جاده‌ها می‌پردازند که جای قدرانی دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره اهمیت نقش دانش‌آموزان به‌عنوان همیار پلیس گفت: این کار به حفظ نظم پذیری و تمرین مهارت‌های اجتماعی و قانونمندی دانش‌آموزان کمک می‌کند و موجب ارتقای فرهنگ ترافیکی جامعه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار