پشتکار اعتماد به نفس و امید به اینده رمز موفقیت دانش آموزان است

مشهد(پانا): معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: پشتکار اعتماد به نفس و امید به اینده رمز موفقیت دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۰۶۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
پشتکار  اعتماد به نفس و امید به اینده رمز موفقیت دانش آموزان است

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی رضا صابری در مراسم اختتامیه مجمع شورای دانش آموزی خراسان رضوی در مشهد گفت: شما دانش آموزان حتما میتوانید از مسئولان آینده کشور باشید. من به تک تک شما دانش آموزان خوب افتخار می کنم و صحبت هایی که چند نفر از شما اینجا بیان کردند ما لذت بردیم.
شما شایسته ترین های این استان بودید که در اینجا جمع شده اید.
وی ادامه داد: ما با حضور شما در اینجا به خودمان می بالیم وه شاید توانسته باشیم رسالتی که بر دوشمان است را انجام داده باشیم.
صابری اظهار کرد: اینده از ان شما است و امید اینده به شما انگیزه می دهد اینده کشور و مسئولیت ان بر دوش شماست.
وی گفت: سخن گفتن در کمال ارامش و متانت شفاف و صریح و با دغدغه نشان دهنده اعتماد به نفس و خود باوری شماست که باید ان را تقویت کنید.
وی دانش آموزان را به پشتکار توصیه کرد و گفت: نباید از کاری که بر عهده شما است خسته شوید. خراسان رضوی نشان داده و خواهد داد که در همه بخش ها می تواند در صدر باشد . این امید را داریم که نمایندگان ما در مجلس دانش آموزی مثل سال های گذشته بدرخشند.
صابری گفت: فعالیت ها ی دانش آموزی شما مقدمه ای برای حضور شما در عرصه های مختلف کشور است. مجلس دانش اموزی می تواند بستر فعالت های اجتماعی قوی تر شما در اینده را فراهم می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار