مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: مهمترین برنامه آموزش و پرورش شورای دانش آموزی است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در همایش شورای دانش آموزی شهرستان فنوج گفت: شورای دانش آموزی در مدارس نوعی تمرین مسئولیت پذیری و آموزش مهارت های لازم برای ورود به جامعه آینده است و در یک مدرسه باید نقش و فکر دانش آموز اثر گذار باشد.

کد مطلب: ۸۰۶۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: مهمترین برنامه آموزش و پرورش شورای دانش آموزی است

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با مهم دانستن نقش شورای دانش آموزی در مدارس،گفت: مهمترین کار و برنامه آموزش و پرورش شورای دانش آموزی و ارزش دادن به دانش آموز است.

وی گفت: محور اصلی نظام تعلیم و تربیت دانش آموز است و تمامی ارکان آن برای پیشرفت و ترقی دانش آموز در کنار هم قرار گرفته اند.

نخعی انجام کارهای بزرگ و ثمر بخش را حاصل کار گروهی و همفکری دانست و گفت: انجام کار گروهی و همفکری منجر به پیشرفت و کسب نتیجه مطلوب می گردد و دانش آموز ما امروزه همفکری و انجام کار مشارکتی را تمرین کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان توجه به رشد،بالندگی و مسئولیت پذیری دانش آموزان فنوج را مثبت و امیدوار کننده ارزیابی کرد و افزود:کار این دانش اموزان در چنین همایشی که تمامی ابعاد آن توسط خودشان انجام می پذیرد نشان دهنده توجه کافی به رشد،بالندگی و مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس دانش آموزان در این منطقه است که کار مجموعه آموزش و پرورش آن قابل تقدیر و ستایش می باشد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان فنوج امروز ثابت کردند که در برگزاری چنین همایش هایی در تمام جغرافیای استان و کشور سرامد هستند که این برای بنده جای بسیار خرسندی و خوش بینی دارد.

نخعی با تاکید بر فراهم آوردن محیط نشاط آور در مدارس برای دانش آموزان،افزود: شور و نشاط ایجاد شده در مدارس این منطقه نتیجه فکر سازنده و مثبت حاکم بر آموزش منطقه است که باید بیش از این بست و گسترش داده شود.

فرماندار فنوج با اشاره به انجام کار مشارکتی در جامعه ،گفت:همفکری و کار تیمی در جامعه نتیجه مطلوبی را به دنبال دارد که آن از مدرسه باید آغاز شود.

ضیاء الحق هاشم زهی گفت:مشارکت اجتماعی باعث توسعه و رشد یک منطقه در تمامی ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی می گردد که دانش آموزان باید به این سمت و سو هدایت شوند.

لازم به ذکر است در این روز دانش آموزان دست سازه های خود را جهت بازدید به نمایش گذاشتند و از نفرات برتر مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و عترت و نماز هم تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار