مدیر کل آموزش و پرورش کردستان: اجلاس شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کردستان برگزار می‌شود

سنندج(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از برگزاری اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان در 22 اسفند ماه 96 خبر داد .

کد مطلب: ۸۰۶۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:  اجلاس شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کردستان برگزار می‌شود

رشید قربانی، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در گفت و گو با خبرنگار پانا ،با اعلام این خبر گفت : همزمان با 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا ، اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی استان کردستان روز سه شنبه در سنندج برگزار می شود .

وی با بیان اینکه کنگره ملی 5400 شهید کردستان سال آینده در استان برگزار می شود، گفت : اجلاسیه شهدای دانش آموز و فرهنگی پیش مقدمه ای برای این رویداد مهم است .

رشید قربانی از تشکیل کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره 5400 شهید استان در استان خبر داد و گفت : به مناسبت برگزاری کنگره ، مجموعه اقداماتی در سطح استان و شهرستانها و مناطق تابعه در واحد های اداری و آموزشی استان انجام شده و در حال پیگیری است .

قربانی نام گذاری مدارس جدید الاحداث به نام شهدای گرانقدر ، جلب مشارکت دستگاه ها به ویژه صدا و سیما در اجرای برنامه ها ، فضا سازی در سطح مدارس و ادارات ، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی با عنوان گرامیداشت شهدای گرانقدر ، قرائت زندگی نامه شهدا و نصب کتیبه زندگی نامه شهدا در مدارس را از اهم اقدامات کمیته دانش آموزی و فرهنگیان نام برد .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار شهادت در بین نسل جوان و دانش آموز ، هدف و فلسفه اصلی اجلاسیه شهدای دانش آموزی و فرهنگیان را توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار