در آستانه عید نوروز:

زنگ نیکوکاری در مدارس زنجان نواخته شد

زنجان(پانا) - زنگ نیکوکاری در مدارس زنجان و به صورت نمادین در آموزشگاه فرزانگان ناحیه یک نواخته شد.

کد مطلب: ۸۰۶۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
زنگ نیکوکاری در مدارس زنجان نواخته شد

مراسم نواخته شدن زنگ نیکوکاری با عنوان زنگ نیکوکاری و با شعار" جوانه لبخند می‌کاریم" در آموزشگاه دخترانه فرزانگان(متوسطه اول) ناحیه یک نواخته شد.

این مراسم در سراسر استان زنجان همزمان با کشور و با حضور دانش‌آموزان، اولیای دانش‌آموزان، مدیران و مربیان آموزشی و جمعی از مسؤولان استانی به صورت یکپارچه برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در این برنامه با اشاره به اینکه امسال جشن نیکوکاری با شعار " جوانه لبخند می‌کاریم" برگزار می‌شود، تصریح کرد: این جشن بزرگ و ملی در قالب دایر کردن 2 هزار 333 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

هدایت صفری با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در روزهای 16 و 17 و 18 اسفند برگزار می‌شود، اضافه کرد: این جشن ملی و معنوی در 755 مدرسه در سطح استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز 17 اسفندماه نیز جشن نیکوکاری در سطح معابر، میادین، پایگاه‌های بسیج، مراکز نیکوکاری، مساجد و اصناف برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین طبق سنوات گذشته در روز 18 اسفند نیز این جشن در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با اشاره به اینکه هدف اصلی از برگزاری این جشن تببین سنت حسنه انفاق و کمک به نیازمندان است، تصریح کرد: طبق برنامه‌‌ریزی صورت گرفته کمک‌های جمع‌آوری شده در این جشن در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار