برگزاری جشن تولد زمین در کردستان

سنندج(پانا) - با حضور مدیر دانش آموزی استان کردستان و معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج مراسم نمادین هفته درختکاری(جشن تولد زمین)در کانون معتمدی با مشارکت دبیرستان زکیه و هنرستان نواندیش برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۶۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تولد زمین در کردستان

برنامه جشن تولد زمین(درختکاری)در هفته منابع طبیعی همزمان با سراسر کشور در مدارس سطح استان کردستان برگزار شد در همین راستا مراسم نمادین این جشن با حضور مدیر دانش آموزی استان کردستان و معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در کانون معتمدی با مشارکت دبیرستان زکیه و هنرستان نواندیش برگزار شد.

احمد عبداللهی مدیر دانش آموزی استان کردستان در این مراسم گفت:جشن تولد زمین که روز منابع طبیعی،سلامت اداری،آموزش و پژوهش نامگذاری شده است با همکاری اداره جنگل ها و مراتع و آبخیز داری در تمامی مدارسی که تشکل پیشتازان در آن فعال هستند اجرا شد.

عبداللهی افزود:با توجه به اهمیت تشکل های درون مدرسه ای و نقش آنان در حفظ محیط زیست،تمامی برنامه های مرتبط با این موضوع در قالب تشکل درون مدرسه ای با عنوان "پیشتازان همیار طبیعت"در سطح مدارس استان کردستان برگزار شد.

مدیر دانش آموزی استان کردستان در پایان گفت:به منظور تعمیق فرهنگ درختکاری و نقش آن در حفظ محیط زیست ،درطول هفته منابع طبیعی برنامه های فرهنگی از جمله مقالهنویسی،انشاء،شعر،داستان،نفاشی و ...با موضوع منابع طبیعی بین دانش آموزان برگزار شد و از برگزیدگان این مسابقات تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار