تصویب سیاست‌های اجرایی سازمان نهضت سوادآموزی در سال 97

تهران (پانا) - رئیس سازمان نهضت سواد آموزی تمرکز زدایی و کاهش تصدی گری، توسعه مشارکت‌های بین بخشی و فرابخشی و انعطاف‌پذیری در رویه‌ها و روش‌های سوادآموزی را از رویکردهای اصلی فعالیت‌های سازمان در سال آتی دانست.

کد مطلب: ۸۰۶۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تصویب سیاست‌های اجرایی سازمان نهضت سوادآموزی در سال 97

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، در سی و هشتمین شورای مدیران و معاونان این سازمان که با حضور علی باقرزاده و اعضای شورا و تعدادی از معاونان سوادآموزی ادارات کل استان‌ها تشکیل شد، سیاست‌های اجرایی و حجم فعالیت سال 97 به تصویب رسید.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در ابتدای جلسه ضمن بیان جایگاه و منزلت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: بر اساس روایات موجود حضرت جبرئیل در طول دوران پیامبری نبی مکرم اسلام دو بار با چهره اصلی بر شخص پیامبر اسلام وارد گشت، بار اول آن در هنگام ابلاغ رسالت پیامبری در غار حرا بود و دومین بار برای ابلاغ دستور خداوند جهت اعتکاف چهل روزه پیامبر برای دریافت نور حضرت فاطمه در سلب ایشان بود.

باقرزاده در این نشست که معاونان سوادآموزی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های گیلان، گلستان، مازندران، البرز، شهر و شهرستان‌های استان تهران نیز حضور داشتند، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای تعلیم و تربیت و شهدای سوادآموزی به بیان اهمیت مباحث در نظر گرفته شده برای این شورا پرداخت و تاکید کرد: تعیین سیاست‌های اجرایی و حجم ابلاغی سال 97، موضوعاتی هستند که تقریبا تمامی فعالیت‌های سال آینده سازمان در سطح ستاد و استان‌ها را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: سیاست‌های اجرایی سازمان در محورهای سند راهبردی و جهت ساز، رویکردها، اهداف و سیاست‌ها تهیه شده است.

باقرزاده افزود: با توجه به ضرورت‌های موجود به نظر می‌رسد تمرکززدایی و کاهش تصدی‌گری، توسعه مشارکت‌های بین بخشی و فرابخشی و انعطاف‌پذیری در رویه‌ها و روش‌های سوادآموزی از رویکردهای اصلی فعالیت‌های سازمان در سال آتی باشد.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی با اشاره به اهداف سیاست‌های سال 97 سازمان بیان کرد: گسترش فرصت‌‌های یادگیری و ارائه آموزش‌های برخوردار از کیفیت و تثبیت جایگاه برنامه سوادآموزی در برنامه‌های توسعه کشور از مهم ترین اهداف استراتژیک سازمان در سال 97 به شمار می‌روند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار