عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد

بلاتکلیفی نرخ کرایه‌های تاکسی تهران در سال 97

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران با اشاره به بلاتکلیفی نرخ کرایه‌های تاکسی در سال 97 گفت لایحه ای از طرف شهرداری در این مورد به شورای شهر ارسال نشده است .

کد مطلب: ۸۰۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بلاتکلیفی نرخ کرایه‌های تاکسی  تهران در سال 97

حجت نظری در گفت‌وگو با پانا با اشاره به تأخیر شهرداری تهران در ارسال لایحه تعیین نرخ کرایه‌های تاکسی در سال 97 گفت: تاکنون در مورد افزایش احتمالی نرخ کرایه‌های تاکسی و اتوبوس لایحه شهرداری به شورا ارسال نشده است و شهرداری تهران باید هرچه سریعتر لایحه خود را ارسال کند تا این موضوع نیز با توجه به وقت باقی مانده از سال جاری، تعیین تکلیف شود.

وی در خصوص نهایی شدن قیمت بلیت مترو نیز توضیح داد: افزایش نرخ بلیت مترو را شورای اسلامی شهر تهران بررسی کرد، قیمت‌های اعلام شده به فرمانداری ارسال شد و اکنون منتظر هستیم تا هیأت تطبیق فرمانداری نظر خود را اعلام و این موضوع ابلاغ شود.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران اضافه کرد: امیدواریم خروجی بررسی‌ هیأت تطبیق و مصوبه‌ای که در نهایت برای افزایش نرخ حمل و نقل عمومی است بر اساس شاخص‌های شورا و همچنین سیاست‌های دولت باشد.

هر ساله در بهمن ماه تکلیف نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو در کمیسیون تخصصی خود در شورای شهر تهران مشخص می‌شد و سپس در هفته نخست اسفندماه در صحن علنی شورا به تایید نهایی می‌رسید و برای ابلاغ به فرمانداری ارسال می‌شد. بعد از آن مصوبه شورا در فرمانداری و شورای حل اختلاف بررسی می‌شد و در نهایت کرایه‌ها از اواخر اردیبهشت ماه اعمال می‌شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار