امام جمعه شیروان: امنیت امروز حاصل خون شهدا ، نیروهای امنیتی و مردم بیدارمان است

بجنورد (پانا) - همایش فصلی ناظرین امین با حضور سرناظرین، ناظرمسئولین، ناظرین و اعضای ستادی دفترهیئت نظارت شیروان درتالار فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان برگزار َد.

کد مطلب: ۸۰۶۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شیروان:  امنیت امروز حاصل خون شهدا ، نیروهای امنیتی و مردم بیدارمان است

حجت الاسلام حسین کوثری در این همایش گفت: امروزه در تمامی حوزه ها بر روی سکویی قرار داریم که دشمن ما را رصد می کند و می بیند و این مساله اوقات آن ها را تلخ کرده است و دشمنی دشمنان با ما خود دلیل محکمی بر درست بودن کارهای ما است
وی اظهار داشت:از خیلی از کشورها در ابعاد مختلف معنوی، اخلاقی، حجاب و عفاف، دفاعی و امنیتی ما جلوتر هستیم و امروز این امنیت حاصل خون شهدا و سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای امنیتی و مردم بیدارمان هستیم.
امام جمعه شیروان افزود: این نظام قانون و نظم و هدف مقدسی دارد و برای گام برداشتن به سمت این هدف نیازمند ولی فقیه است و ولایت فقیه را نیز فقها به وجود نیاورده اند بلکه این قانون از طرف پروردگار عالم ایجاد شده است و کسانی را که خداوند به آنان ماموریت داده است که روی زمین حاکم باشند به ما نیز در قرآن کریم دستور داده است که بی چون و چرا از آنان اطاعت نماییم.
حجت الاسلام حسین کوثری در پایان با بیان تقدیر و تشکر از زحمات تمامی عوامل هیئت نظارت گفت: شورای نگهبان مسئولیت بسیار سنگین و خطیری را بر عهده دارد و این جامعه ی به این عظمت نیز صافی می خواهد و بهترین صافی که می تواند این وظیفه را به درستی انجام دهد همین شورای نگهبان است و این نظارت و بررسی صلاحیت ها نباید فقط در ایام انتخابات صورت بگیرد بلکه در تمام ایام باید پیگیر این موضوع بود و در بررسی صلاحیت ها هم فقط خدا را در نظر گرفته و حب و بغض هایمان باید برای خدا باشد.
در پایان به 12 نفر از منتخبین مسابقه مجله ناظر امین شماره 54 و همچنین 6 نفر از بانوان هم نام با حضرت فاطمه زهراء (س) و حاضر در جلسه به قید قرعه هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.
حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار