از برگزیدگان مسابقه قصه آب در استان بوشهر تقدیر شد

بوشهر ( پانا ) همزمان با گرامیداشت روز ملی آب و اجرای طرح داناب در استان بوشهر، از برگزیدگان مسابقه دانش آموزی قصه آب تقدیر شد.

کد مطلب: ۸۰۶۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
از برگزیدگان مسابقه قصه آب در استان بوشهر تقدیر شد

ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه آب استان بوشهر با گرامیداشت روز ملی آب و تبریک روز زن و مادر بیان داشت : با توجه به برگزاری چهارمین سال اجرای طرح دانش آموزی داناب در مقطع متوسطه اول در استان بوشهر، می توان این طرح را به عنوان یک برنامه جامع در نظر گرفته و به تدریج در تمام مقاطع تحصیلی به اجرا در آورد.

کرمی افزود : در همه جای کشور با مشکل کمبود آب روبرو هستیم و این طرح ابتدا در شهرستان‌هایی که مشکل آب بیشتری داشتند اجرایی شد و در پنج شهرستان آغاز شد و در زمینه‌های مقاله، انشا، عکس، نقاشی و دیگر بخش‌های هنری برگزار شد.

دکتر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح نمود : شرایط آب و بحث نیاز به آب و کمبود آب یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید فرهنگ‌سازی مناسبی در استفاده بهینه از منابع آبی انجام شود و هیچ جایی بهتر از آموزش و پرورش برای این مهم نداریم.

وی گفت : در سال تحصیلی جاری در بخش مسابقات طرح داناب و به پیشنهاد شرکت آب منطقه ای بوشهر، همزمان با روز ملی آب، دانش آموزان مشارکت کننده در این طرح دلنوشته ای با محوریت دغدغه تامین آب برای فرزندان فردا را ارائه نمودند. و این مسابقه به طور همزمان در سطح استان برگزار گردید و در مدت یک هفته، ارزیابی آثار صورت گرفته و برگزیدگان آن ها به این مراسم معرفی شدند.

وی بیان کرد: پس از سه سال از اجرای این طرح امسال نیز این طرح اجرا می‌شود که تحت عنوان قصه آب در مدارس استان و به ویژه مدارس استعدادهای درخشان این برنامه دنبال شده است و امروز هم تقدیر و تشکری از تلاش گران این عرصه داریم.

دکتر کرمی تاکید کرد : باید برنامه به صورت جدی‌تری دنبال شود و در همه پایه‌ها این طرح اجرا شود تا شاهد اثرات بیشتر این طرح و برنامه در مدارس و در زمینه آب باشیم .

گفتنی است : در آئین تجلیل از برگزیدگان مسابقه قصه آب و ویژه برنامه گرامیداشت روز ملی آب، از 54 نفر از دانش آموزان برگزیده در این مسابقه با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار