طرح الکترونیکی تصحیح اوراق امتحانات نهایی اجرا می شود

بوشهر ( پانا ) رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: برای نخستین بار تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی برخی دروس از شاخه متوسطه نظری در کل کشور انجام شد که برای خرداد ماه ، شهریور و دی ۹۷ همین برنامه اجرایی می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۶۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
طرح الکترونیکی تصحیح اوراق امتحانات نهایی اجرا می شود

عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با پانا با قدردانی از مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ، دبیران و معلمان که در برگزاری طرح های با نشاط تربیتی و تاثیر گذار موجب رشد تعالی دانش آموزان می شوند .بیان داشت : طرح عیدانه از طرح های اجرایی خوب در استان بوشهر می باشد .

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش افزود: باتوجه به ضرورت آشنایی دانش آموزان با فرهنگ‌ها و آئین‌های سنتی این آب و خاک ، تعمیم این نوع از جشنواره‌ها به سراسر کشور ضروری است.

عمادی گفت : یکی از هدف های تحول در برنامه های مدارس در جهت منویات مقام معظم رهبری و خواسته های ریاست جمهوری در سند تحول بنیادین و همچنین نیاز ها و ضرورت های امروز جامعه می باشد .

وی تصریح نمود : مسئله تحول در مدیریت نظام تعلیم و تربیت در سطوح مختلف و تحول در مدیریت آموزشگاهی که لازمه ایجاد زیر ساخت و توجه به سخت افزار و نرم افزار است . مدیران مدارس در این نوع طرح ها و برنامه ها مشارکت جدی می نمایند .

عمادی افزود : طرح تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی یکی از برنامه های مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش است که اجرا می شود .

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت : در دی ماه 96 برای نخستین بار تصحیح برگه‌های امتحان نهایی به صورت الکترونیکی انجام شد.

عمادی با بیان اینکه برای خرداد، شهریور و دی ماه 97 این برنامه به صورت آزمایشی اجرا می شود تصریح کرد: تلاش می‌شود در این سه دوره تمام اشکالات طرح تصحیح الکترونیکی برگه‌های امتحانی گرفته و در خرداد 98 که تعداد قابل توجهی از دانش آموزان در امتحان نهایی پایه دوازدهم شرکت می‌کنند آمادگی لازم وجود داشته باشد.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش افزود:در مدت این سه دوره که آزمون به صورت الکترونیکی تصحیح می‌شود اشکالات را بررسی می‌کنیم تا برای خرداد 98 که دانش آموزان بصورت میلیونی در آزمون سال دوازدهم شرکت می‌کنند آمادگی کامل ایجاد شده باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار