ارسال اولین محموله محصولات صادراتی خوشه کسب و کار مبلمان قم به لهستان

قم (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، از ارسال اولین محموله صادراتی فعالان خوشه کسب وکار مبلمان قم به کشور لهستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۰۶۱۷۹
لینک کوتاه کپی شد
ارسال اولین محموله محصولات صادراتی خوشه کسب و کار مبلمان قم به لهستان

امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهارداشت: ایجاد زمینه های لازم برای صادرات محصولات تولید داخل و تلاش برای توسعه بازارهای بین المللی برای خوشه های کسبو کار بعنوان یکی از اولویت های کاری مسوولان استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رونق صنایع کوچک با حمایت از واحدهای تولیدی صادرات محور از برنامه های راهبردی سازمان صنایع کوچک در دستور کار قرار گرفته است گفت: خوشبختانه مجموعه مدیران ارشد استان و مجمع نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی، همواره توسعه صادرات و ایجاد بازارهای جدید را عاملی مهم و تاثیر گذار در خروج واحدهای تولیدی از رکود دانسته و برای رفع موانع ان تلاش می کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم، افزایش حجم صادراتی فعالان خوشه سنگ، ایجادکد گمرکی و توسعه صادرات برای فعالان خوشه سوهان و امروز صادرات محصولات مبلمان قم به کشور لهستان را نشانه ها و نتایج همدلی بخش دولتی با بخش خصوصی برای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی تاکید کرد: تا زمانی که مسوولان دست در دست بخش خصوصی برای رونق تولید و اشتغال داشته و تلاش کنند هر روز شاهد دستاوردهای افتخارآفرین در این بخش خواهیم بود.

طیبی نژاد با اشاره به اولین محموله محصولات تولیدی خوشه مبلمان قم به لهستان تصریح کرد: مبل های منبتی استان قم که حاصل تلاش و هنر دست زحمتکشان صنعت مبل استان است، بعد از پروسه یک ساله حضور در نمایشگاه های بین المللی و بازاریابی

در کشور هدف و حضور موثر در این کشور و مذاکرات سازنده با طرف لهستانی موفق به عقد قرار داد و ارسال محصولات درخواستی گردید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قم ادامه داد: در طی مذاکرات صورت گرفته طرف خارجی با حضور در استان قم و بازدید از کارگاه و نمونه محصولات هنر دست مبلمان قم اقدام به شناسایی و ارائه نظرات و ذائقه بازار کشور خود پرداخت و در نهایت با اماده سازی محصول مورد نظر و پسند طرف لهستانی کار اماده و برای ارسال به کشور هدف بارگیری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار