رونمایی از خودرو پلاک خوان پلیس آگاهی استان قم

قم (پانا) - فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به آغاز به کار دوربین پلاک خوان پلیس آگاهی استان قم، گفت: برای تعداد کمی از استان‌های مهم کشور این دوربین پیش‌بینی شده که قم یکی از آن ها است

کد مطلب: ۸۰۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از خودرو پلاک خوان پلیس آگاهی استان قم

سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم، اظهارداشت: امروز شاهد رونمایی رسمی از خودروی پلاک خوان پلیس آگاهی هستیم که مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به قابلیت های خودرو مذکور، گفت: خودرو پلاک خوان به صورت سیار در سطح شهر فعالیت داشته و تمامی خودروهای مسروقه و تحت تعقیب را بلافاصله شناسایی، پردازش و هشدار داده که در همان مکان خودروی مشکل دار، توقیف و برای پیگیری های بعدی به پلیس آگاهی منتقل می شود.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تا الان به صورت سیار دوربین پلاک خوان نداشتیم که بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته از این ظرفیت علمی و تحقیقاتی بهره مند شده و امیدواریم اثر خود را بر فعالیت‌های که مدنظر است به انجام رسانده و شاهد کشف بیشتری از خودروهای تحت تعقیب باشیم.

سردار مجتبایی با بیان این که برای تعداد کمی از استان‌های مهم کشور این دوربین پیش‌بینی شده که قم یکی از آن ها است، افزود: به صورت ثابت در بعضی از گذرگاه های استان این دوربین را داشته اما به صورت سیار نداشتیم که از امروز برای انجام مأموریت ها این خودرو در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته و به صورت شبانه روز در معابر شهری و در خارج از شهر فعالیت خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: این اقدام بسیار خوبی است چون می‌تواند سرعت عمل پلیس را برای کشف خودروهای مسروقه و تحت تعقیب افزایش دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار